Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seViva Columbia!
Výběr: kafka
26. 06. 2001
10
0
1898
Autor
dablik008
Ukážu ti
jak vypadá nebe
v ráji
oči tygra ve skoku
studnu v dlaních
a stokrát víc
for 100 US dollars only!
u
kážu ticokoli si budeš
přát
te
ď a nebo nikdynebo příště
kdykoli
jestli mě nezavřou
nebo
nezastřelínebo neposadí
na elektrický křeslo
v tvojí svobodný zemi
tady ne
tady mě maj rádi
jako měli M
árquézejako maj rádi tebe
tvý plný kapsy
a dychtivý oči
bílá královno
dneska padá sníh
jenom pro tebe!
for 100 US dollars only!
Minim_Sladkyj
12. 07. 2004
ďáblíku, ještě větší Výběr (!) než ty předchozí...
(čtu od nejstarších k novějším a vážně na konci asi vyberu všechno :))) lepšíš se, ale to už jsem ti říkala a ty to víš... ;-)
******!
Printe, ale hvezdicka od tebe je neco jinyho, ty si vazim, protze vim, ze tam neni jen tak, a ze neco rika...teda doufam ze se nepletu :o))
kafiiiiiiiii, vsechny my pokusy o basne za jedinej tvuj spalenej rukopis!!! :o)))
ďáblíku, čistá závist ;-))))
a že se nemůžu smířit s tvojí genialitou :-D
a že zase teatrálně odhazuju tužku a pálím papíry i s básničkama :)))
kafi, pochopil jsem dobre ty ne?? i to ze uz nic nepises? mozna mala vysvetlivka, abych to nechapal po svym :o)) predem dekuju!
a vsem dekuju :o))
Mea, jo i tobe :o))) kazda kritika krome hvezdicky je u me vitana :o)) vitej!
Konstantinidisová
26. 06. 2001
ne ne ne ne NE!!!!!!!
Už nic nepíšu......!
*********************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ďáblíku ... jak bych ti jenom řek ... ehm ... nějak šetrně ... nějak šetrně ... nojo, wono se řekne šetrně ... ale jak na to? ... prostě mi to nepřijde ani za těch 100 US dollars only :o)