Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSplín
01. 04. 2008
2
11
2938
Autor
LadyLoba
rosa,
tak slaná
pohladila
smútok
je (s)nežná
dáma
úlomky v dlani
kedy (sa) poskladám?
posledný bozk Ti dám
láska je puzzle
kúsky
hore-dole
furt zle ...
cítim sa v úzkych
tak slaná
pohladila
smútok
je (s)nežná
dáma
úlomky v dlani
kedy (sa) poskladám?
posledný bozk Ti dám
láska je puzzle
kúsky
hore-dole
furt zle ...
cítim sa v úzkych
11 názorů
CrawlingChaos
03. 02. 2009
...vis, ono, a zvlaste na virtualu, bez nonverbalni komunikace a "pohledu", slova se podivne smrstuji, byvaji jak scvrkle svestky...a byt snazime se zde, ja alespon, vyjadrovat se co nejsrozumitelneji, nemame, v tomto pripade, mezi sebou ten prachobycejny "lidsky" most...
...a ja jine povahy....tak asi..
ahoj, L.:))
Honzyk tak potom je to vlastne dobre napísaná báseň, keď u čitateľa vyvolala pocit, ktorý chcel básnik slovami zachytiť
a áno musím si to odžiť sama
a môžem si to odžiť, len keď si priznám, že ten pocit tu je ...
a ďakujem, že si mi chcel nejak pomôcť ...
..no, nic, a psychiatri rikaj dokonce, kdyz se pred nima rozbreci pacient (extrem)|: brec, jen brec, brec, to ti pomuze, jen do toho, to my radi vidime...
..a spatne na tom, jak pises, neni nic,...vubec nic, ale nehlede na to, ze tady "vylejvarna ´zlych´ pocitu, no, porad rikam si OK...
...ale tady polozeno bezmocne jako otazka, a to primo CTENARI.... takova vyzva,,,,a tim cinis do jiste miry bezmocneho i ctenare, prenasis na nej cos toho ezrdadneho ze sebe - a ja nemam, jak ti pomoct...
....vubec nerikam,ze je to tak spatne, ale kdyz potreti prectu, jen si povzdechnu a rikam si, no, holka, co s tebou, tohle si musi vodzit sama...a co ja s tim...?
Pomoz si - a bude ti pomozeno(....tak nejak...)
:)
a co je vlastne na tom spatne, ked si clovek prizna, ze co teraz citi je cisty smutok ...
podla mna to dava ovela viac nadeje, ako potlacovanie tohto pocitu a unikanie pred pravdou ...
..kurnik, porad v uzkych, porad tlucete hlavou vo zed...ja za tebou snad dojedu a zatresu s tebou, Lobka:)))