Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprávoslavno…
27. 06. 2001
7
0
900
Autor
literát
právo tě svádí…
je dítě lolitka
své
a míry neuvádí
je chutí tvého motivu
rozměrem
překročené jsa ladným mostem
nechutí a protivů
já napřed
mikrotečkou
vysílám svá vojska
břečkou do níž jsem pavučiny zapřed
a skrupulemi nedočkavý
máchnu na pozdrav
gestem
jejichž průmysl je čpavý
právo je manévr před pravdou
pykola
za níž a před níž
se nestojí dokola
můj okruh tní tichospořitelna
se slovutnými sejfy
kde slova nejsou
potěžitelná
tam buchar zavírá
sejfům vrátka
prokaždé
pootevření zavírá do pozlátka
právo je bičem autoerotiky
ubíjí
právidly
mimopoetiky
tady sepřiznávám k opětovnému nepochopování smyslu, leč budiž mi k dobru připsáno, že jsem tě pro svůj pomíjivý dnešek neodvratitelně znovuobjevila :c)
... éééé .. vítáme ztracené syny:-))))))))))))))))))))) .. těším se s upřímností mě vrozenou na Tvé nejen literární, ale i teoretické a filozofické počiny:-))))) ... a gratuluji k volbě dalšího vhodného nicku ... je jen s podivem, že ještě než jsem se koukl na info, jsem pronesl (mám na to svědky) .. "literát - takovej nick si může dát jen imbecil":-))))))))))))) ... ale bylo to spontání a čistě náhodné:-)))))))))))
Jinak to není špatný a to i na to žes to psal Ty .. hmmm .. lepšíš se:-))))) .. něco asi tak jako kafka ...... TIP!!!
...... já vím taky Tě mám rád:-)))))))))))))))) ... Tvůj Cavík:-))))))
několik moc dobrých slok, ta poslední ne... nemůžu se smířit s tím rýmem, i když ve mně tak zůstal vězet, že právě to mohlo být účelem...
Ale jinak jo *!
Nic proti neologismům, jen to "tní" jsem nějak nepochopil. Tam jsem se zarazil, což mi přijde líto.
Jinak samozřejmě skvělé. Ohňostroj nápadů a krásných spojení.
Konstantinidisová
27. 06. 2001
Feeha, literát sa doopravdy rozliterálnil! Zaujímavá rýmovačka a ešte zaujímavejšie postrehy. Napr. právo je manévr před pravdou. Tak-tak..