Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA něco málo navíc
05. 04. 2008
2
67
2954
67 názorů
Bože co tu tak píčuje! Jarmila dala jen upoutávku...a vy tlacháte a ztrácíte čas svými...to je vo ničem.
Jarmila_Maršálová
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
Koukaj, Stývn
ať ale už fakt vypadnou
(nebo že bychom tě s chroustem vylákali do bíliny-zpětně, ... vzpomínáš ?)
Být provozovatelem tohoto serveru, za mnohé své adminy a kritiky bych se styděla.
Čteš po sobě, co píšeš?
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
A nebráněj se furt jak ženská, ať jsou nad věcí a nonšalantně odkráčej
Jarmilo, co tě vede k tomu, že ty jsi jaksi vzor pro posuzování chování druhých lidí? Co tě vede k tomu, že můžeš druhým říkat, jak se mají chovat, za co se mají stydět, co mají říkat?
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
"Tak nevím: prostor pro komentáře k věci je určen vlastně k čemu? Být provozovatelem tohoto serveru, za mnohé své adminy a kritiky bych se styděla."
ach, ty zkreslené představy o naší funkci na Písmáku
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
O nikoho se neotírám, jen mě zajímá, co v dnešní době dělá z člověka dekadenta.
Norsko, napiš to prosím česky.
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
Dekadentní básník člověk může být, ale ještě si tak říkat ? Mně to zní jako nezralé mládí, nebo někdo starší, o svém básnickém poslání početnými zástupy milenek nezlomně přesvědčen.
Přitom jde často o naprosto vedlejší motivy.
Možná že ta nejškaredší, možná ...
viďte, pane Stývn
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
Nebuď tak vztahovačnej. Mě to vážně zajímá. Kdo si dneska říká dekadentní básník? Teda jestli v Praze nejezdí metrem, tak prosim, může si říkat třeba rebel.
Ostatně, žena má pravdu vždy.
To jste nevěděli, přátelé ?
Tak se mi zdá, že poslední dobou filosofický kroužek zanedbáváte.
To je dneska mládež !
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008Pišta_Hufnágl
05. 04. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
Papouch to dělá schválně, nemá tě rád jako autora, a jak je zjevné, ani jako člověka.
Smúútné
N: ano, zklamal .. např. teď! Tvrdíš, že mi není rozumět, ale vzápětí se ptáš jestli jsem tě zklamal, když jsem předtím napsal že zklamal .. najednou mi rozumět je!
(tak teď nevím, jestli lžu já, nebo Norsko)
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
N: Ale ty se mýlíš. Pochopil jsem, že tvrdíš, že máš pravdu, byť ti to není nikterak milé. Ale je to právě naopak - je ti to nemilé.
Máš pravdu! (zase lžu!)
Ano! Rosťa Novák je člověk, kterému věřím! Nikdy mě nezklamal!
(lžu až se mi od zobáku práší)
(ale naštěstí mi není rozumět, takže tím nikoho neurazím)
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008Pišta_Hufnágl
05. 04. 2008
Ty nepochopil, že pravdu mám já, byť mi to není nikterak milé, už kvůli vám, kteří rádi vedete tyto hovory, když si myslíte, že jsou o ničem.
Nejsou o ničem, pravdu mám já
a tobě papouchu opravdu není rozumět.
Ale to je asi tak všechno, co se od tebe dá očekávat. Pravdu mám já.
Jarmila Moosová Kuřitková
05. 04. 2008
(ANO, ROZSOUDÍ.. A DÁ KVŮLI TOMU NA HLAVNÍ STRÁNKU DALŠÍCH OSM UPOUTÁVEK)
N: dyť říkám, že mi není rozumět
jsem neřek, že máš pravdu, právě naopak
ale tos ty nepochopil
páč mi není rozumět
p: máš pravdu, že ti není rozumět, a nelžeš, pokud hovovoříš o tom, že pravdu mám já