Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVědecká analýza lásky
Autor
Bluedragon
1) Láska je rovnice o dvou kořenech, která nemá řešení v oboru rálných hodnot (Bluedragon).
2) Láska by se dala zařadit mezi těžké kovy, vyskytuje se zřídka, je vysoce ceněná a ve větším množství může být škodlivá (Bluedragon).
3) Bod varu lásky je dost ošemetná věc, může vřít roky a vypaří se až v okamžiku, kdy dojde k ochladnutí (Bluedragon).
4) Grafický průběh lásky lze zobrazit přímkou, sinusoidou či elipsou. Záleží na postiženém jedinci (Bluedragon).
5) Láska patří mezi přechodné prvky, vzniká uměle či za extrémních podmínek a v reálném světě vydrží krátce (Bluedragon).
6) Bod tání není v lásce rovněž definován - někdy se zkrátka hnou ledy, a nemá to co dělat s globálním oteplováním (Muamarek).
7) Limita lásky v bodě nula je rovna jak nule, tak nekonečnu, tzn. kdo nemiluje buď rovněž není milován, nebo je až příliš (Muamarek).
8) Láska má někdy vlastnosti izolantu (nevede nic a nikam), jindy kovu (silné magnetické pole, silná vodivost) (Muamarek).
9) Láska je jako Ludolfovo číslo, po chvíli se v tom zmatku ztratíte (Bluedragon).
10) Láska používá dvojkovou soustavu, pro objekt vaší touhy jste buď jednička nebo nula (Bluedragon).