Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seštkaní 2008
16. 04. 2008
4
37
727
Autor
romale
37 názorů
tak Brněnští mají sraz v 11 v hale hl.n. v Brně a Pražští v 8:45 u pokladny č. 2 na nádraží hlavním
už je docela nejvyšší čas se přihlásit, workshop začíná za skoro 15 dní !!!!!
hej, tam nikdo psat nebude - nebo jo - ale všichni se budou POVINNĚ umělecky realizovat - a já budu čekat v hospodě na výsledky...
šak to je kousek od vídně - (myslim) - teda od hranic asi tak 2 kiláky...
ja by som aj siel, ale na jeden den by som musel na isto vypadnut (vo viedni hra Sigur Ros a uz mam listky)
Jo, však to by bylo fajn, kdyby si literáti vybrali jednu z těch 4 dílen, a pak se věnovali literatuře chvilama, když bude čas... já jen myslela, že to nejde najít na tom netu - že mate, že je to pod divadlem
kdyžtak pro psavce - odkaz přímo na romalovu dilnu
Xtruh: jak říká Romále platí se předem na účet - neměli bychom z čeho nakupovat a tak že ;o) to dá rozum.
Romále, Kuchot: Myslím že s menším příspěvkem na materiál se do vaší dílny počítá (když to jinak neumíte vy lůzři :o)
Ano, to budou básně jak lusk.
Zoe: :o*
a TIP! tohle brat
:)))
Ser posral...ne?
:)))
Tak jsem se za celý den nepobavil...Celerova práce?
Možná dojedu...uvidím co práce a co a jak;)
to abysme se z toho lokálu vůbec dostali na to čtení aspoň... to zas budou básně...
jo - je to tam v sekci "organizačně" - vlastně je tam ke stáhnutí přihláška - která se má nějak do půlky června poslat --- a prachy myslim na účet - protože je to potřeba uhradit předem...
jo jináč určitě dojeď - budem se těšit!
slyšel jsem, že tam majou v jednom kulturním zařízení jedenáctistupňový matroš za čtrnáct pade... - tak proč se s něčim tahat...;-)
jo, něco už jsem o tom slyšel... :)
jaký bereš materiál? radši chuť x výkon nebo cenu x výkon? hele, nic nepropaguju, jo?