Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLásko má III.
22. 04. 2008
9
23
4207
Autor
Bíša
Po všech možných živlech přírodních
posílám Ti Lásko výzvu přání něžných
naše milování neskutečné
zdá se býti nekonečné
Naději svírám pevně ve své pěsti
ať mě v životě ještě potká štěstí
když bude po naději
tak dokonám s ní...
9 / 2007
23 názorů
nevím,neznám
16. 12. 2008Aneste Zanetti
05. 08. 2008Pišta_Hufnágl
25. 04. 2008
jojo, to už takový ten boj o čest... tím lépe se pak stane ikonou :) nebo taky že to člověk občas nepřestane dělat protože si v tom tak trochu najde svoji zálibu...
Každopádně jakkoli to je - hodně štěstí, já bych na to neměl.
Pišta_Hufnágl
25. 04. 2008Pišta_Hufnágl
25. 04. 2008
No právě, tak se nevisiluj... myslim že očekáváš od písmáka moc... tohle se stane se vším, podle mě, co existuje delší dobu --- prostě úpadek, zejména pak pro ty, kdo jsou na písmáku delší dobu je to asi utrpení... chápu že to může štvát, ale asi bych se zbytečně nevysiloval. Možná to ale beru moc sociologicky.
Pišta_Hufnágl
24. 04. 2008
Och. že na to máš nervy...
potom asi taky nejsi člověk? pokud byjsme brali Onu knihu tak jak je psáno...
Vy ste si v tom našli zálibu, vyštvávat takové autory?
Pišta_Hufnágl
24. 04. 2008Pišta_Hufnágl
24. 04. 2008
správně, naděje umírá poslední a nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř. To je dobré mít na mysli, ačkoliv se to většinou lehko řekne, ale hodně těžkou udělá....
pH... viď, teď řekni esli ty moje nejsou lepší :)))
vzkaz pro autora - k poezii to má ještě pár set kilometrů...