Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuse o vlivu počítačových her na intelekt a důležitosti školy

02. 05. 2008
1
25
1377

Diskuse o vlivu počítačových her na intelekt a důležitosti školy

Rozhovor s Petanek-Czechia:)

 

 

predposledni mohykan

Nepride ti skoda, ze vetsina holek nehraje pocitacovy hry a tak? Nebyl by takovej problem s nima kecat.

Petan

njn sice je škoda že holky nehrajou, ale an druhou stranu alespoň nebudou takove gumy jako my synci :-)

predposledni mohykan

jak gumy? Jako hloupy? Myslis ze srandy zejo?

Petan

no uznej to sám :-p

predposledni mohykan

Protoze podle me by pocitacovy hry neuskodily intelektu holek. Dyt vetsina holek toho moc nedela pro rozvoj svyho intelektu. Mam uznat sam, ze my sme blbi z pocitacovejch her a oni ne? No to fakt neuznam.

Petan

:-D ono to je sporné, stejně hrát na kompu je o ničem, nemá to budoucnost... a je fakt že holky pro svuj intelekt moc nedělají, ale znám i chytré holky

predposledni mohykan

spousta kluku, co hraje hry, sou hlupaci, ale nemyslim, ze je to vliv her. Taky Zalezi na tom, jaky hry clovek hraje. Sou naky primitivni a stereotypni, ktery nebudou moc prospesny pro nas intelekt.

Petan

njn ale většinou ti co to s hraním přehánějí jsou tupě "hovada" kteří serou na školu a radši hrajou

predposledni mohykan

taky znam chytry holky. 2 lidi, se kterejma sem si v zivote nejlip pokecal, byly holky. Ale ja si lip pokecam s holkama. A hrani na kompu rozhodne neni o nicem. Co podle tebe je o necem? Proc je hrani o nicem? Co to znamena, ze nema budoucnost? Hrani je hlavne zabava a to je jedna z nejdulezitejsich veci v zivote. Tim, ze to nema budoucnost myslis, ze narozdil od vzdelani si diky hram nikdy nebudes vydelavat?

Petan

no nevím jak nad tím uvažuješ ty ale já bych řekl že hry jsou způsob zábavy ale všeho s mírou! když to na kompu přeháníš tak zblbneš

Petan

jo a šance, že si budeš hrama vydělávat je fakt malá

predposledni mohykan

pro me ma hrani pocitacovejch her nadhernou budoucnost

Petan

kolik ti je?

predposledni mohykan

35 239 077, 573 sekund

Petan

fakt řekni kolik protože te´d nevím co si mám o tobě myslet

Petan

když ještě chodíš na základku tak to vidíš růžově ale až pujdeš na střední tak se ti to rozplyne

predposledni mohykan

cekas 13ti lety dite?

 

predposledni mohykan

je mi vic nez 17

 

predposledni mohykan

a co vidim ruzove? Ja se na hry koukam daleko ruzovejc nez driv.

Petan

hej tak to nevim na to že jsi starší mi připadáš že to ještě nemáš srovnáno

Petan

tím tě nechcu nijak napadat

predposledni mohykan

sou hry, se kterejma kdyz to bude clovek prehanet, tak to jeho intelektu neprospeje. No ja nevim, jak je to s prehanenim her, kdyby clovek hral ty nejkvalitnejsi tituly. Jako kdyby hral ruzny multiplayerovy hry, mozna nakou tu onlinovku, hodne komunikoval s lidma a hral ty nejlepsi singly. Ale myslim, ze by na tom byl lib nez beznej clovek, co chodi chlastat do hospody a kouka na X factor.

predposledni mohykan

Co nemam srovnany?

Petan

s těma hrama

Petan

nevím jestli máš tolik času hrát ale já vůbec a to mi je 16 a chodím an střední

predposledni mohykan

o casu na hrani vubec nemluvime. Mam dost casu, ale mam porouchanej komp, tak si moc her nezahraju. A co konkretne s hrama nemam srovnany. Treba rekni, s jakejma mejma nazorama nesouhlasis.

Petan

s tou tvojí herní budoucností

predposledni mohykan

Taky si mluvil o lidech, co serou na skolu a radsi hrajou hry. Ja o skole nemam zrovna nejlepsi mineni, myslim, ze pro rozvoj intelektu nejakejch lidi, toho dela strasne malo. Pro naky lidi je prinosnejsi hrat hry nez se ucit fyzikalni vzorecky. Jak rozumis tomu, ze pro me ma hrani pocitacovejch her nadhernou budoucnost? Znamena to, ze predstava, jak se budu bavit u uzasnejch her, je krasna. A taky, ze ty hry pro me budou prinosny a budu je hrat s lidma, se kterejma mi bude dobre.

Petan

hmm no nevim, co bys dělal kdybys měl na výběr mezi školou a kompem

predposledni mohykan

kdybych se mel vzdat kompu? internetu a tak? Vzdam se skoly. Diky internetu muzes poznavat strasnou spoustu lidi. A diky hram taky.

Petan

aha takže když pujdeš na pracak a oni se tě zeptají na vzdělaní co jim řekneš?

Petan

základka?

predposledni mohykan

jo a nebo tam nepudu a budu si vydelavat jinak. Pro schopny lidi sou daleko lepsi zpusoby, jak se naucit se uzivit nez skola. Dokazou si pak vydelat bez titulu.

Petan

například jak

predposledni mohykan

ty vazne nevis? zlocinec, umelec

Petan

zločinec není povolání a na to, abys byl umělec musíš mít školu, jinak tě nazvou za patlala co nic neumí

Petan

jsi jen dítě víc než 17 ti být nemůže, to bys neměl tahle dětinské názory

predposledni mohykan

lol ty nevis o zadnym umelci, co si videlal brutalni prachy beze skoly? Rika ti neco meno Macaulay Culkin, ten co hraje Pottera atd. Taky sem nemluvil o sportovcich. Zlocinec neni povolani, ja ale mluvil o lidech, co si dokazou vydelat.

Petan

aha... jenže problém je v tom, že kdžy nemáš talent nebo postavu na herectví a sport tak nemáš šanci :-D

predposledni mohykan

co je na tech nazorech detinskyho? Jestli ti pripadaj spatny, tak je vyvrat.

predposledni mohykan

kdyz budes uplny hovado tak ne no. Ale ja mluvil o schopnejch lidech.

Petan

jak mám vyvrátit takovéhle hovadiny? :-D

predposledni mohykan

asi nijak, nedokazes to, protoze ty nazory sou spravny. Proc tu mluvis o tom problemu s talentem? Ty ses ptal me, jestli bych sekl se skolou a ja talent mam. takze to problem neni

predposledni mohykan

ale muzes to zkusit vyvratit.

Petan

talent na co? :-D

Petan

já to vyvracet nebudu :-D nehodlám ti ničit iluze protože se ti časem samy rozplynou

predposledni mohykan

Proste talent, diky bych se dokazal uzivit. K tyhle diskusi uz nepotrebujes vedet vic.

Petan

aha takže talent nemáš a kecáš jen blbosti protože ses dostal do prekérní situace ze které se neumíš dostat ok no

predposledni mohykan

a co sou iluze? Snad bych pochopil, kdyby to byly iluze o mym talentu. Ale to mi vyvracet nechces. My ted diskutujem spis o nezbytnosti skoly a musis priznat, ze naky lidi se bez ni obejdou.

Petan

v dnešní době? bez školy se dneska neobejdeš

Petan

tak mi řekni v čem jsi talentovaný?

predposledni mohykan

proc ti musim podruhy rikat o herci Harryho Pottera a Macaulay Culkina? Tvuj vyrok byl chybny.

predposledni mohykan

z ceho si vyvodil, ze nejsem talentovanej? Ze ti nechci prozradit v cem?

Petan

ale ja se nebavim o potterovi :-D ja chci vědět v čem jsi talentovaný, kdžy jsi takový freajer co nepotřebuje školu :-D

predposledni mohykan

jaka situace je prekerni? ze se zeptas na neco, na co nechci odpovidat? Jak se z toho mam dostat, kdyz nechci odpovidat? Kdyz se zeptas na neco, na co nechci odpovidat, tezko budu hledat jinou odpoved nez ze nechci odpovidat.

Petan

:-D tak tohle je brutus tolik frází že nechceš odpovídat tak to je husty

predposledni mohykan

Takze ty veskerou kritiku myho nazoru stavis na tom, ze zjistis, ze se mi na neco nechce odpovidat? Zatim se ti nepodarilo zmenit muj nazor.

predposledni mohykan  

Ani zviklat.

predposledni mohykan  

proc to potrebujes tolik vedet?

Petan  

já nic ani nikoho ovlivňovat nechcu

Petan  

a kdybys nebyl takový osel tak bys věděl že se píše zvykat s tvrdym

predposledni mohykan  

Jakej pro tebe bude mit rozdil, kdyz budes vedet, ze maluju nejnadhernejsi obrazy vsech dob a kdyz proste reknu, ze mam velkej talent a dokazu se uzivit?

 

Petan  

:-D problém je v tom, že ti nevěřím že talent jsi

Petan  

ukaž nějaký výtvor a pak to uznám

Petan  

a nehledej na googlu :-D

Petan

ha takže nic :-D prosimtě zabal to...

predposledni mohykan

neexistuje na svete clovek, co neni osel a nema dokonalou znalost vyjmenovanych slov? Ja to nepovazuju za nezbytnou vec. Kdybys nebyl osel, tak bys odpovidal na moje otazky a argumentoval misto mluveni o tom, jak to nemam srovnany. Schvalne se zkus podivat kolik sem ti polozil otazek, na ktery si neodpovedel. A pak tu delas tragedii z jedny otazky, na kterou nechci odpovedet. Co nici diskusi vic? Ze nemam dokonalou znalost vyjmenovanych slov nebo tvuj pristup?

predposledni mohykan  

ja se neptam v cem je problem, ale jakej je v tom rozdil, koncim

Petan  

slava

Petan  

zdar

predposledni mohykan  

nakonec to dopadlo lip nez sem cekal, tohle chci zverejnit, neva?

Petan  

mi je to fuk

 

 

 

V diskusi pod článkem můžete zvolit vítěze této diskuse.

 

Jestli se mnou nekdo chce pokecat, tak at se mi ozve na icq: 377-485-958. Planuju uverejnit vic takovejch rozhovoru, udelat vlastni web a pridat diakritiku.


25 názorů

solomon
07. 05. 2008
Dát tip
kdybych měl potřebu to udělat, napsal bych že si trotl

Tragicus
05. 05. 2008
Dát tip
Ja bych ji take ukoncil. Ne, mel jsi rici, ze se bavite obecne a do obecne roviny patri i HP a tedy jeho kec nesmyslny. Nebo jsi proste mel rici: "Blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich je kralovstvi nebeske." a odejit. Jen poslednich par veci: jelikoz sam vis, ze je dement, nechapu, proc jsi v te diskuzi pokracoval tak dlouho a jeste ji tady vyvesil. Staci, kdyz jeden clovek z diskuze je k nicemu, tak cela diskuze je k nicemu. Jak bych postupoval? No, sice bych se do takove diskuze tezko dostal, ale kdyby, utnul bych jeho vyber "skola/pc", nema to zadne opodstatneni. To nejsou zadna pravidla, proste osobni rovina je k nicemu, protoze nic nedokazuje, muze platit jen v ramci toho jednotlivce...

Petan rekl, ze se nabavi o Potterovi. Asi tim chtel poukazat na to, ze nemluvim k veci. Dementni je, ze na to poukazuje a dementni je zpusob, jakym to formuloval. Pak jeste rekl: "ja chci vědět v čem jsi talentovaný, kdžy jsi takový freajer co nepotřebuje školu :-D", jakobych se ja bavil o necem uplne jinym. Mel sem mu vysvetlit, ze pripad Radcliffa popira jeho vyrok? To uz mi pripada fakt moc vysvetlovat takovyhle evidentni veci. Nebudu ztracet cas vysvetlovanim takovejch veci jenom proto, ze je Petan totalni dement. Tady snad ani neni treba nic popirat, protoze je naprosto evidentni, ze vyrok Petana je nepravdivej. Kdyz sem s nim ale diskutoval, tenhle vyrok sem bral zcasti jako projev zoufalosti, zcasti jako dukaz naprosty demence a zcasti jako provokaci. Radsi sem se zabejval jinejma vecma. Mozna by toho shonu nebylo, kdybych se urazkam nevenoval. Ale tenhle jeho vyrok si pozornost zaslouzi jeste min nez urazky. Cela konfrontace byla vyvolana otazkou, jestli bych se vzdal skoly nebo pocitace, a to byla rovina osobni. Pak sme se bavili v obecny rovine a slo o to dokazat, ze je mozny se prosadit bez titulu. Petan moje tvrzeni nedokazal vyvratit a touhle vetou: “aha... jenže problém je v tom, že kdžy nemáš talent nebo postavu na herectví a sport tak nemáš šanci :-D” s nim vlastne souhlasil. Tim se uzavrel spor v obecny rovine a akorat spor v rovine osobni zustal nerozresenej. Kdyz vyrok Petana ve svy mysli premenis do prijatelnejsi podoby, da se s nim souhlasit a to sem udelal. Jak uz sem rikal, ten problem, o kterym Petan mluvi, by prokazal spatnost myho rozhodnuti vzdat se skoly. Abych svy rozhodnuti obhajil, rek sem, ze ten problem nemam. Jak sem mel podle postupovat? Myslim, ze sem nedal pole k zadnymu odboceni od tematu. Za uroven Petanovejch vyroku nemuzu. Co je na tom spatnyho, prejit k osobni rovine? Nejsem tolik svazanej pravidlama jako ty. Tou prekerni situaci nezpochybnoval zadnej vyrok. Ja sem ale nesouhlasil s tim, ze to je prekerni situace, ze ktery se neumim dostat. Pripada mi uplne o nicem se o tomhle bavit. Uz bych debatu ukoncil.

Tragicus
03. 05. 2008
Dát tip
Ano, proto jsi to nedokoncil. A nebylo by toho shonu, kdyby ses nezacal venovat tem urazkam, ...? Ano, nerikam, ze ty jsi odbocil, dal jsi k tomu ale pole. P. se zacal venovat tomu samotnemu "tvemu talentu", coz bylo v dane chvili irelevantni. Mluvili jste v obecne rovine, coz je spravne, ale pak tim tvym talentem jste presli k rovine osobni, coz je vzdy chyba. Urazkou, ze te dostal do prekerni situace nebo ze zpochybnoval, mas-li talent, nevyvracel zadny tvuj relevantni vyrok k celkove diskuzi. I kdybys nemel zadny talent, tak by to nepotvrzovalo, ze je skola nutna. A tedy take, i kdybys mel talent, tak by to nevyvratilo nutnost skoly samo o sobe.

STVN: Rekl sem o vas, ze ste dementi, protoze Petana ste oznacili za víteze. Ze si to nepochopil jenom dokazuje, ze si skutecne dement. Thalina: Taky Radcliffa povazuju za strasnyho herce. Dostal to jenom, protoze mu je podobnej.

Tragicus: Zkratkou HP myslis Pottera zejo? Ten argument je dokoncenej. Tim, ze sem pripomnel Culkina a Radcliffa sem poprel vyrok Petana. Pak Petan rekl dalsi podobnej vyrok, tak sem jejich mena zminil znovu. Petan na to reagoval dost nepatricne, ale ta reakce nijak nevyvratila my tvrzeni a v tom shonu sem se ji nezabejval. Jak si ten argument o HP predstavujes dokoncenej? Uplne nerozumim vete, kde mluvis o mym talentu. Vubec sem ale od tematu neodbocil. Petan se snazil dokazat, ze moje rozhodnuti vzdat se skoly, by bylo spatny. Pak zminil problem, pri kterym by rozhodnuti bylo chybny. Ja sem rek, ze ten problem nemam a tim sem obhajil svuj nazor. Uz tomu rozumis? Vypada to, ze ve vsem nemas pravdu. Proc bych mel ignorovat ty jeho urazky? Tema urazkama zpochybnoval vsechny moje vyroky. Mel sem potrebu prokazat, ze jeho urazky nejsou zalozeny na pravde a ze se k nim uchylil pouze z nedostatku svyho intelektu. Spoustu urazek je ale vazne lepsi ignorovat. Hlavni pricinou Petanovi hlouposti neni jeho vek. Nasel bys spoustu zatracene chytrejch 16ti letejch i mladsich.

jarouch
03. 05. 2008
Dát tip
Mm vzdycky se tomu branim, ale tady se zarazuju k papouchovi, archiemu, pistovi a teto sorte lidi. Panecku ty jsi hlava...

Honzyk
03. 05. 2008
Dát tip
....sorry, ale tohle me neba:)))PM promine...hip hop zajimavy vsak byl..:)

papouch
02. 05. 2008
Dát tip
Kvete! Nádherně kvete!! A co že to? Blbost na Písmáku... :-(

archie
02. 05. 2008
Dát tip
nuda, jestli chceš vítěze jsi ještě víc mimo než jsem si po dočtení myslel...

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
predposledni mohykan Nepride ti skoda, ze vetsina holek nehraje pocitacovy hry a tak? Nebyl by takovej problem s nima kecat. S tim, kdo napsal tohle, nemá vůbec smysl o něčem diskutovat. Ono vůbec diskutovat tak dlouho o paření je zoufalství. Pak to hodíš na literární server a kasáš se, jakej jsi dobrej diskutér. Pak začneš s tim, že jsme dementi, když nechceme diskutovat o paření her. Tohle ti dává smysl?

Kristepane.... Milý autore, popatři na server liter.cz. To bude pro tebe to pravé.

Tragicus
02. 05. 2008
Dát tip
Zcela irelevantni "urazky" jsi mel ignorovat, viz. prekerni situace. Tim by ses mozna pak nezapomnel a dokoncil argument o HP. Viz. i tady, chytas se toho co napsal StvN, ac je zcela jasne proc to napsal. Zvlast by te mohlo napadnout, ze polozis-li takovou otazku, 99% lidi ti na ni odpovi takto, "na truc". Vytahnutim "sveho talentu" jsi dal pole k uplnemu odboceni od tematu. etc. Od ditete tezko muzes cekat, ze ti vyvrati nazor. Zvlaste od ditete s minimem mozkovych operaci. Na tom cloveku bylo videt jiz od zacatku, ze nema schopnost prijimani argumentu - zbytecna diskuze.

Bud ste barvoslepi anebo uplny dementi.

Bud ste barvoslepi anebo uplny dementi.

Takle sem si predstavoval komentare k tem diskusim. Z toho velkyho mnozstvi je zatim prvni. Tezko se neco dotahuje do konce, kdyz druhej clovek neodpovida na otazky. To uz je podle me ten konec. Myslis, ze vyvratil nakej muj nazor? Myslim, ze sem vyvratil hodne jeho nazoru a vyvratil bych jich vic, kdyby zustal u tematu misto uchyleni se k urazkam. Moje argumentace byla poradna, ale v tyhle diskusi se k ni casto ani nedostalo.

Tragicus
02. 05. 2008
Dát tip
Tezko rici, P. je dite a tys neumel poradne argumentovat - nedotahl jsi nic do konce. Jinak souhlasim s Derem, ten rozhovor byl zcela zbytecny. Mala rada na zaver, nauc se rozeznavat s kym stoji zato diskutovat a s kym ne. S lidmi jako P. ne, se mnou take ne, ja mam vzdy pravdu, ale daji se najit i lide, se kterymi lze ztracet chvili cas.

StvN
02. 05. 2008
Dát tip
Ani to nemusí být tak dlouhý, od začátku je vidět, že červený má víc rozumu než modrý.

Kokrouč
02. 05. 2008
Dát tip
di do vole prdele:)

Dero
02. 05. 2008
Dát tip
Ahá! Ne, ani tak ne. Pořád nic, nada.

ceder_john
02. 05. 2008
Dát tip
třeba kdyby si chtěl něco pochopit..

Dero
02. 05. 2008
Dát tip
Nezlob se, ale koho takové rozhovory mají zajímat a proč? Je to nesmírně fádní mlácení prázdné slámy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru