Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebezelstný tóne jejího hlasu…
04. 07. 2001
9
0
2450
Autor
inventor
jsem jen tisíc dnů ve tvé paměti ---
a ještě umíš přiznat lásku
a děkovat za malicherné
a rozesmát se pod otázku
tvé polibky jsou stále -
nedůvěrné
a přikazuješ samozřejmě
sem list a čára klidně tam
a pokřik smělí – vyhledej mě
“…a to si piš, že vyhledám!”
SlečnaMezková
09. 07. 2001
wau pokřik smělí !!!! díky, Ž. :-))))
codííí, já ti to někdy přečtu, ju? mě se to moc moc líbí a kdyby mi to někdo četl, bylo by to určitě ještě hezčejší... :-))
jůůůůůůůůůůů
~ ~ ~ * * ~ ~
jen... u tebe nepředpokládám, že "pokřik smělí" by byla hrubka... ale ne a ne to rozlousknout, grrrr! :-)
jéééé ... jsem si to přečet znovu a líbí se mi to natolik, že i přes výše uvedené si típnuuuu ... tip!.-)
no.... nooo........ já teda nevím...
čtu to taky vícekrát, ale ta kategorie "Písmáci dětem" mi tam ne a ne sednout...
Když pokřik smělí, stává se postupně smělejším a smělejším, až je nakonec nejsmělejším pokřikem mezi všemi pokřiky, které smělily méně... :-)
Propána, co máte všichni s tou kategorií? Proč by to nemoh starej inventor napsat svý mladý dceři inventorový?
Ženatej: ať si píše komu co chce... ale nevidím jediný důvod, proč by měl zneužívat kategorii "Písmáci dětem"... no a co si jako chtěl říci tím, že to psal inventor??? ... co to s tím má co dělat?????!!!!!!! On má jako inventor nějaký privilegia?? OOOO čímpak si to zasloužil???.... eh ehhh... už raději mlčím...
Propánakrále! Řek jsem jenom, že to napsal jeden z Písmáků dítěti, a jelikož kategorie "Písmák dítěti neexistuje", postupnou aproximací jsem došel k závěru, že to zase není až tak mimo. Tečka.
Ženatej: já s tou kategorií nesouhlasím... ale dobře... i když by mě opravdu zajímalo... teda tohle číst dítěti...
... stejně jako rs232 se musím pozastavit na kategorií "Písmáci dětem" ..... vzhledem k věnování dále nehodnotím ...
viz rs+Cava
(jé, teď se mi povedl překlep, místo "rs" jsem napsal "prs" :-))... no nic )