Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o půl druhé ráno
19. 05. 2008
10
16
2245
Autor
aleš-novák
jak je možné
že chlapi
nejvíc řvou
opilí
do němoty?
16 názorů
Já bohužel jo... když jsem bydlela na kolejích, bar byl pod námi, a ženské hlasy jsem zaslechla, i když je pravda, že ne tak často... Ale možná, že někdy myslíme, že jsou to chlapi, ale ony jsou to naprané ženské s hovězími hlasy. Fuj, ale je to neženské, to máš pravdu.
aleš-novák
23. 05. 2008
* Je to jeden z jejich evolučních paradoxů. Už ani ten chápavý ocas, už ani němí v němotě:-). Ať žijí gender studies:-D. (to píšu proto, protože jsi to vztáhl na chlapy, já myslím, že u ženských je to stejně, ale vážně nevím jistě, protože já nepiju a do podniků, kde bych se s tím mohla setkat, chodím jen hrát a snažím se soustředit na svou práci... už se mi stalo, že mě jeden opilec "doprovázel" při zpěvu, já nevěděla, jestli mám skončit a říct: "Pane, já doprovod nepotřebuju" nebo se začít smát, ale nakonec jsem zachovala tvář hráče pokeru a dozpívala to:-) )
Aleš má pravdu, o tom nepochybujte! Včera řvali chlapi ožralí do němoty dokonce: "šééél jsééém za noci ááálejí jáááávóórovou"
T***********
To je smutná pravda. Nesnáším opilce, hlavně ty, co se opíjejí falešnou pověrou, že ve víně je pravda.
aleš-novák
20. 05. 2008Jarmila_Maršálová
19. 05. 2008
neeee, jen si ještě trošku zařvou a pak upadnou do němoty, to jsou dvě vývojové etapy. tvá vlastní zkušenost? :-)) */
Marcela.K.
19. 05. 2008aleš-novák
19. 05. 2008
to jeste nejsou do nemoty..pokud rvou,
tak jeste dva tri panaci a pak ztichnou.-)) /**