Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa co je daktyloskopie krátká...
25. 05. 2008
13
26
2261
Autor
jazzgirl
Dotek, jenž nebyl,
tisíce vrásek vryl mi -
v konečky prstů.
26 názorů
Děkuji i tady, já úplně nestíhám a je to nestíhání příjemné:-)! Takový příval tipů...:-) Jen aby mě to nerozmazlilo:-)!
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008
Tak to je fajn, to jsem moc ráda:-) Budu tu dávat víc veselých, pokud mě kamarád zase obdaří nějakým povedeným nápadem (jenž k jeho nelibosti zůstane pouhou inspirací k literárnímu dílku) :-)...
větroplach
06. 06. 2008
ad název: Pošlu Ti do zpráv, proč se to tak jmenuje, bude lépe, když to tu veřejně nebude...
ad název té předešlé: Jestli máš na mysli "Tak to si slízneš", tak to je fakt konina:-D (tedy nejen název, ale báseň jako celek:-) ). Asi jsi přilétl z veselých krajů, že Tě to zaujalo:-D.
větroplach
06. 06. 2008aleš-novák
29. 05. 2008aleš-novák
29. 05. 2008
Predrag_Tomič: Děkuji moc:-)
Honzyk: Chyba lávky, klarinetistka nejsem:-) Že by sis mě spletl na fotce:-)?
Dr. List: Tak to každopádně:-) A větve vzhůru, listy dolů:-)!
sestricka.slunicko1: Děkuji moc, sluni:-)!
sestricka.slunicko1
26. 05. 2008Predrag_Tomič
25. 05. 2008
Dr. List: To jsou mi zapeklité dotázky, vy chlapi mazaní:-). Díky za tip:-)!
Oldjerry: Jakožto správné těšidlo konstatuji, že jsem opět potěšena:-).
dobrý džezino, škoda , že je to lyričnost - jinak to šlo do klubíčka. *
-t-
a jak ty pripady rozclenujes? Toho by bylo nebezpecne se dotknout a toho nebezpecne nedotknout?
IVO: Děkuji za tip! Doteky, co byly, nevryly nic, ty totiž ani trochu nebolely...
Děkuji moc:-). Já jsem ji také psala v noci:-)... Asi byla nějaká příznivá konstelace hvězd:-).
Pekné trojveršie... hm... tie končeky prstov som dnes v noci vložila do básne i ja... *