Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepornografická
02. 06. 2008
5
23
3147
Autor
klasický Meloun
Lákají tě moje kulky,
pátráš po nich pod peřinou,
svírám pevně tvoje půlky,
neměnil bych tě za jinou!
23 názorů
klasický Meloun
04. 06. 2008klasický Meloun
03. 06. 2008
Vyznání, jež by pro nejednu bylo tím nejromantičtějším, co jí kdo kdy řekl...
I když že byl zrovna kulky byly tím, po čem pátrat pod peřinou... No, proti gustu...
..koukam, ze to mate tezky: sahnout nekomu na koule az s predmanzelskoiu smlouvou...hm....impossible en Hollande!:)))
klasický Meloun
02. 06. 2008
Trošku horko na peřiny, ale za tu cenu a na tu chvíli bych se taky zakryla ;-)*
klasický Meloun
02. 06. 2008
..neni, velejemnosti....plakat byl OK, a nmavic kluci nevopajciovali, origos, a co ma clovek udelat, aby moh delat jen to, co mho bavi...?...:))..
klasický Meloun
02. 06. 2008
...bylo, na ty retusovany fotce byla zenska s tim mikadem v hedvabnych satech, bylo to do hneda, spis ja rikal do mhovnova, tak zešsvetlilií, ze porej mam voko na barvy, a castaku umernou tetzo piciovine si snad ani neumis predstavit....jisteze jsem mel na slogan dva mesice a predhodil i dalsi krvave kousky..))
klasický Meloun
02. 06. 2008
...ne, to veru ne...ale todle byla objednavka, a ja delam v jednom grafic. atelieru nyni,m pro zmenu, produkcniho....a kdyz tu picovinu chteli a zacalovali, maj ji mit...)))
klasický Meloun
02. 06. 2008
..nic trak mužze nevabi
jako zena v hedvabi....
(trodle falt proslo ....terndle slogan...)---nekecam
klasický Meloun
02. 06. 2008
:DDDD.........si vul, seres sul ,a chciujes maggi!:DDDDDDDD
**
...uzasny prolog.))))))))))))