Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUkrutná
06. 06. 2008
6
33
3288
Autor
j_i_r_i_k
Oškubal jsem kvíčalu,
bolestivě, pomalu.
Vyšoup' jsem ji ze dveří,
doteď tomu nevěří.
33 názorů
A ty náhradní ocásky máš taky pro případ, že bys svůj někomu půjčil? :)
dva zobáčky..proč neštěstí?? Spíš rarita, néé? .. aale víš co mě napadlo? Mám doma i náhradní ocásky.... ;-))
papouch: Tak to bacha, aby ses jednou nepřepočítal, bo papouch se dvěma zobáčky by mohlo být větší neštěstí než jedinec zobáčkuprostý.
papouch: Tak Ty mi půjčíš zobáček, navíc ochotně... A nebudeš pak vypadat blbě, nemoha ani pípnout (neb kde zobáčku není, ani papouch nepípne, jak praví staročeské přísloví)?
A aji hrady, katedrály a baziliky a bazilišky..!
Na Špéně betálně
padá sníh do kašňě
je to špicové zonk
šóchá
v kapradí
;-))
A hrady taky, viď???
Na Špilberku krásně
padá do studny sníh
a jak to zní
šumí
v kapradí
eštěže po Brně chodim zásadně pěšky, anebo netramvají a vozí mě tam jiní.... .-)
V Praze by se něco takovýho stát nemohlo!!
..jo, krrrásňě.. akorát že jsem se ráno nemohl dostat do auta, všecky tři zámky zmrzlý... :-)
Bejt naklofnutej na druhou?? No, když se člověk/jiřík naklofne sám, alespoň ušetří papouchův zobáček, což je chvályhodné a bude jistě oceněno...- takže: beru zpět.. Naklofni se......!
Ale kdepak, naklofnout se... to by byl přece jeden naklofnutej... a to by mě teda vážně nakloflo, no řekni, mám to zapotřebí? :)
No, jestli je tu míň blbůstek dobrejch, tim spíš by bylo chvályhodný schromažďovat je do ohrádky, kde by byly pohromadě k nalézání... .-)
A snad ses vážně nenaklofnul?? :>
No, jestli je tu míň blbůstek dobrejch, tim spíš by bylo chvályhodný schromažďovat je do ohrádky, kde by byly pohromadě k nalézání... .-)
A snad ses vážně nenaklofnul?? :>
Jasně, papouch, j.nick i satannáš, než se dal na vážnější poezii. Sem tam se něco najde, ale co Aki, co humble? Mně se teda Aki nezjevuje, asi jsem málo senzibilní. :(
Neříkám, že tu nejsou dobří blbůstkáři, jen mi přijde, že tvoří méně a rozhodně jsou zcela překřičeni zdejší volno veršovou tvorbou a výlevy v kategoriích MIMO a Indispozice (to v těch lepších případech, kdy jsou autoři dost soudní na to, aby své dílo aspoň dali do správné kategorie).
Vidíš, tohle je ta moje morousí stránka a kdybych ještě chvíli pokračoval, možná bych byl i na... :)
Ale vždyť on neodešel... Aspoň mně se sem tam zjeví. :o)
skorem všecky kluby jsou mrtvý vpodstatě- co nefungujou klubový avi.., ale já dávám do "svejch" klubů furt všechno co mi přijde vhodný.
No, to netušim.-....- a co třeba papouch?
Já Ti nevím, co odešel Aki, je pro mě klub jedno(d)uchejch mrtvej, ani tý jedno(d)uchý srandy už tu nějak není jak dřív mi přijde...
A nechci se chlubit, ale sad... nemám. :( A co z toho plyne? Že stěží můžu být sadista... Miluju logiku. :)
není to ono- cos napsal teď, se mi zamlouvá víc. :o) :-P
Ty máš sad?? 8-) Třešňovej nejlíp????
j.nick: To víš, když člověka posere múza, musí se ňák pomstít. :)
Milly:
Sadista bez sadu
je jako král bez hradu,
jako rytíř bez oře,
markytánka bez lože...
No prostě uznej, že to není ono. :)
si dej tyhlety psaní do klubu jedno(d)uchejch, ne? Myslim, že setam hodí..
Tak to mě těší. :) A reklamní vsuvka - byls už u mé TIPovací? To je teprv... napsal bych ptákovina, ale v kontextu by to mohlo vyznít nešťastně. :)
Bíša: No jo, co naděláš...
papouch: To je úsměv? Budu věřit, že jo. :)