Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se5 minut v kostele
10. 06. 2008
4
6
947
Autor
Michaelus
Vchod, světlo, černá dlažba, těžké dveře, buch, voda, sůl, vůně, dým, mlha, oblak, kadidlo, svítání, pohledy. Socha, zlato, dřevo, obličej, prosba, pohled, oči, zlomený prst. Kříž, ticho, smrt, opuštění, samota, beznaděj, dřevo, krev, bolest, bič. 100% úsměv, hra, anděl, kulaté tváře, jemné rty, velké oči, špek, radost, víra, oddanost. Sounáležitost, blízkost, útěk, monolog, náhled, nadhled, pokora, zdrcení, hřích. Chlapík, červená, bílá, divná slova, 50% důvěra, 20% radost, pohledy, podhledy, romance, nuance. Kniha, rudá, oremus, stuha, Pater, noster, Spiritus, můj, amen.
Benedicite, pax, bonum, cingulum, Spiritus, tuo, vitas, eterna, sacramentum, In nomine, at, in, amen.
Benedicite, pax, bonum, cingulum, Spiritus, tuo, vitas, eterna, sacramentum, In nomine, at, in, amen.
6 názorů
to Santi€:
děkuji, také rád vzpomínám, jen nemám dostatečný talent a cvik :)
tahle patřila Tobě...
III.
zaváté zdrávasy
střemhlav svahem
kamenný most
nesmrtelná teta
zavražděný ministrant
vločky
řasy
úsměvy
posvátné mlčení...
střepy v břečce