Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZase je středa...
11. 06. 2008
12
22
3406
Autor
avox
Zase je středa
- polední zkouška sirén
Do uší ten zvuk
jak ostrý nůž...!
Pokaždé znovu
pozdě si připomenu
že Odysseus
byl moudrý muž
Pročpak já hloupá
zas nemám nachystáno
vosk do uší
nebo lano?
- polední zkouška sirén
Do uší ten zvuk
jak ostrý nůž...!
Pokaždé znovu
pozdě si připomenu
že Odysseus
byl moudrý muž
Pročpak já hloupá
zas nemám nachystáno
vosk do uší
nebo lano?
22 názorů
Z dosahu houkání vasich sirén,
rychle by utíkal i Lasse Virén.
A kdyby trvalo déle nez chvilku,
na úprk hnalo by Kratochvílku.
díky zvědavuško, tolik času jsi mi věnovala, jsem ráda, že ses usmívala. Už dlouho jsem tě tady neviděla, co to? :-))
dřív jsme říkali - slyšíš tu ránu, láme se týden... nikdy nevím, kolikátá středa zrovna je, dnes tedy nebyla houkací... :-))) díky, návštěvníci!
To bych musela zas na Tachovsko, tady nic tak velkého asi nikdy nejezdilo :-)
když v ní nepochodíš, tak zkus E-512, tam třeba soudruzi z NDR nějaký umělohmotný zapomněli .. :-)
díky Jarmilko :-)
guy, díky za radu, navrhnu starostovi, ať to přidává k těm hlásičům... nebo se podívám do staré SK-4 na šroťáku, třeba je tam kombajnér zapomněl... :-))
vosk je nehygienický, opatři si takový ty tlumiče, co nosil Otík ve vesničce střediskový :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 06. 2008
my máme v domch takové hlásiče pro obecní hlásání, místo někdejších tlampačů na sloupech. Takže se ty sirény rozléhají ze všech dvorů... ůůůůů! Teď je ta hlučná krabička na terase, ale přes zimu, když ji mám v kuchyni, děs! :-)