Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seanatomická úvaha
17. 06. 2008
15
32
4556
Autor
aleš-novák
tohle útěk
asi neznamená
když říkáš
ber nohy
na ramena...
32 názorů
aleš-novák
25. 05. 2009jejdavilda
25. 05. 2009jejdavilda
25. 05. 2009aleš-novák
25. 05. 2009jejdavilda
25. 05. 2009aleš-novák
25. 05. 2009malykuba01
10. 07. 2008
hej! Chytrák kunka!
(a promiň prosím, z nicku se někdy nepozná, zda jsi on nebo ona)
Kunka by si vybraL, pekne sadnúť na zadok a na nos plynovú masku, aby som vylúčil obe možnosti. :-)))
Marcela.K.
17. 06. 2008aleš-novák
17. 06. 2008aleš-novák
17. 06. 2008
No nazdar...:-D* Kdybych nečetla kritiku od Oldjerryho, vůbec bych to takhle nebrala:-)
veď áno, niekomu je to dokonca vlastné(viď môj aforizmus"Návod" )
je to taká nososexuálna dilema :-)
ale no tak, kunko, slovensky se to taky říká:
teória relativity
keď svoj nos strčíš do riti
komusi
to sa ti veru páčiť
nemusí
pochopíš rýchlo,
za okamih púhy,
že lepšie je asi
byť predsa ten druhý...
za případné chyby se omlouvám.... :-))
muj deda vasnivy lovec zvere a desny sklerotik byl v mladi v Africe na loveni buvolu!.. jednou jsme meli seslost rodiny a on vypravoval zazitek o tom, jak mel na musce statneho buvola, ktery kdyz ho zpozoroval se zacal k nemu blizit a vsichni vime jak jsou buvoli nebezpecni, deda nejak zazmatkoval a vypravel, ze nez by vystrelil a netrefil tak vzal radsi nohy na ramena a buvol za nim..jenze uprostred vypraveni nastala nejaka pauza,a kdyz se vse vyresilo tak babicka povida : .. no a dorekni jim to, jak to bylo dal?" a deda zase:" a co jako?" stary sklerotik!
a babicka: " no rikals ,zes vzal nohy an ramena".. jooooo...
vzpomel si deda.. "no vzal jsem nohy na ramena a lížu a lížu "....-)))
Všechno je relativní: například když jeden druhému strčí nos do zadku, tak oba mají nos v zadku, ale jeden z nich je na tom relativné lépe.