Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seevidentní láska
19. 07. 2001
7
0
2383
Autor
inventor
zapsaná polibkem tichu
v každém klíně na kameni
na papyrech hier oglyfů
v písmu ku nám tiše svátém
v čaji forem rozsypaném
provázaná uzly quipu
v databázi v poli vzdychů
na ruměnci každé dívky
a v umělci chlapců střívky
v legendách ártlásky tripů
v čarodějnic – náramení
vytím vlků v luně rudé
zkrátka všude všude všude…
ty strivka nechapu, pac jsem jedno z nich ,ale vsude vsude vsude-je mi jasny... celkovej dojem je ale ...hmmm... no je s tipem*
Ježíši piš už trochu česky, ne? Kdo to po Tobě má luštit... báseň na kvalitě neztratí, bude-li srozumitelná všem, naopak.
Astalavista
22. 07. 2001Miroslawek
20. 07. 2001
*
miwa: ohledně tvého hm přehlédnutí...nebyl jsi včera večer u mě?;-)))
(nejsem neslušná jen občas sama) :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
promiň Z
Miroslawek
20. 07. 2001
Erudovaná báseŇ hmmmm....nemám slovník tudíž mi zákonitě cosi uniká...:o( a pak že je poezie určena všem...
Ano, všude :-)).
A tohle je snad první báseň zde, která jest prosta sloves. Tím při četbě vzniká rostoucí napětí, které když dospěje k momentu očekávaného naplnění, je smeteno náhradním vyvrcholením pointy.
Až na slovo "ártlásky", které je opravdu inventorovsky zvláštní, je to skvělý proud nápadů.
Evidentní kvalita.
Yo yo, az nato ze niektorym slovam nerozumiem, ale to ze som blba nieje tvoja chyba ze ano ;) inaq je to vyborne, takze odmysliac si ze som analfabet, tag tip :)
Miroslawek
19. 07. 2001
Miroslawek...PHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHH..:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))