Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepripadá mi neuveriteľné
05. 08. 2008
3
35
2948
Autor
krempi
so sviecou
ukazuješ mojim očiam nápad
pod mokrý betón s mapou putuješ
a keď ti zasýtim vzrušenú myseľ
máš strach
mám strach
35 názorů
v očích je odraz okolního světa... čili pravda.
...
ekzém byl pomyslný :)
to musí být "zábavné"... ale změňme téma. naskočil mi ekzém.
...
když se svící ukazuješ nápad očím... jsou ty oči veselé? plápolá v nich ohníček... naděje?
...
beton nechejme být :)
řeknu... ale tak - ty to víš, ne? :) osmadvacet dní. doufám teda :)
...
jak se jinak máš?
alojs nevim o cem ted tocis :-) ale reknu ti ze je to 8 dob... jinak si vedel ze setky skoro pochoduju na pravu, krom nas? ale skus pochodovat na lavu a pak na pravu do hudby... kera ti jde lepe?
a ten beton- nereknes?
mám kámošku a mohl bych se poradit, ale neudělám to. :) takže to střelím... že by to byly čtyři roční období? :)
Alojs- ehm... oka, tag mi rekni treba na kolik dob pocitaju mazoretky kdyz delaji choreografii :-))))
Honzyku- to je spravna odpoved :-)
Alojse, ja nevysvetluju, jen sem cela byt za moudru :-) a jo vim, ale beton nevim ecli smrdi, skor ma specificku vuni...
Honzyku :-D a ted mne zajima jakou formou si ji to vysvetloval :-P
...pripada neuveritelne, ale bejva tak: znam ten pocit: ja jednou svymu protejsku cosi chtel na chodbe pred vchodem do bytu vysvetlit a vubec jsem si neuvedomil, ze mlatim klicema vedle vypinace u dveeeeeeeeri... dodneska je tam doura:)))*
a ještě jedna věc - beton smrdí. dva týdny jsem jej vozil na kolečkách... z místa A na místo B. nevonělo mi to :)
pšššššš... u veršů by se nemělo vysvětlovat... a proces schnutí betonu je mi jasný. a víš, že beton taky praská, když se špatně udělá? že se do něj přidávají barviva a přísady, upravující různé vlastnosti? a že se taky vyztužuje? a že prostý beton je svým způsobem podřadný - nenosný...? :)
jake jine slovo?
beton je fajn... kdyz je mokry ma svou typicku vuni... kdyz shcne lehce se stane ze do nej upadne neco a uz se nedostane... a kdyz je konecne suchy tag je pevny a tag mno...
no... to já věřím... ale ono to někdy u volných veršů dopadá tak, že si čtenář najde v cizím textu něco svého, něco úplně jiného... a ono to přesto funguje. jindy jsou na stejné vlně. jindy na dvou odlišných kolejích. možná vnímám jinak "ten mokrý beton" jakožto stavař :)
myšlenkou, její razancí... vidím tam v každém řádku něco jiného... nějak mi nejdou k sobě, na tak malou báseň - rozsahově.
nejsem si jist tvou básní... a to jsem ji sjel několikrát. takže se raději zdráhám komentáře.