Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMarmeláda
08. 09. 2008
21
28
3750
Autor
Honzyk
Tma podala mi marmeládu
švestky po naší babičce
Jak rád se hroutím
hlavu kladu
do jedný velký krabice
Vlasy už mám dost omatlaný
nebudu smejvat sladkosti
Pecka mi bloudí dole v plicích
a v hlavě samý blbosti
Mozek mi zvolna promodrává
úsměv mám jako márnici
Modrá mi ruka, noha, hlava ...
...všichni jsme v jedný sklenici
28 názorů
Pecka ti bloudí dole v plicích? Hrozná představa - skoro jako mít tam pavouka.
ten konec je super
...ja taky, cece...jak jsme se bavili o tech obchodacich a tak, davy...ja dycky nesnasel davy...a ted mam pocit, ze me porad nekdo nekam(do sklenice) strka...EU, masaz pred volbama...
---no, letaky, byt mam na scrance NECHCI LETAKY.. porad mi nekdo cosi vnucuje a tak: NESNASIM TO, NO, ale jsou mnohem horsi veci, a z tohoto clovek jeste se muze vysekat, event. se TOMU vyhnout....myslim...
cau, honzyk.
sestricka.slunicko1
23. 09. 2008sestricka.slunicko1
23. 09. 2008
...ne, smog se nam jiz zdali vyhyba, neb rincime husitskymi zbranemi: sudlice atp.,a v nejhorsim pripade postavime z uredniku z radnice vozovou hradbu....!:)
prostředníček
09. 09. 2008
..nene, byl jsem U mestanskeho obrazu....a dal jsem si vepro knedlo, vyjimecne....tam maj Respekt....ale spis ze snobstvi, myslim...
Prosímtě, kdes to obedval, ze tam sedel Svycar a visel Respekt v casti města, kde po nabidnutych casopisech zbyva do minuty jen to, na cem byly zaveseny? Ze tys zabrousil mimo nasi osadu ?
Prosímtě, kdes to obedval, ze tam sedel Svycar a visel Respekt v casti města, kde po nabidnutych casopisech zbyva do minuty jen to, na cem byly zaveseny? Ze tys zabrousil mimo nasi osadu ?
Honza_Princ
08. 09. 2008Marcela.K.
08. 09. 2008
Moc pěkný! Krásný začátek, super pointa! ****
Ale já bych nepotvrdila, že se lidi nebaví. Zaleží asi na tom, kde se vyskytuješ :-))
Predrag_Tomič
08. 09. 2008
..no, tenhle mel vesely voci...a hnal se hned po Respektu,kterej jim tam visel... se me ptal: co to ma bejt..?...takovej malej ?:))atd.:))
ti se nebavěj vůbec a my enem trochu, v Praze moc málo (teda mimo ten Žižkov, že). ono taky bav se s někym, když sedíš zakovaný v autě (ta klíma) a posunuješ se krz magistrálu rychlostí kroku. bych blil, velebnosti.