Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtení v Pejřimoujě
01. 10. 2008
3
68
7796
Autor
papouch
Listopadové čtení v Pejřimoujě se ruší!!!
(je sice fakt, že jsem tu žádné čtení předem neavizoval, ale podle logiky J.M. to sem napsat musím.)
viz upoutávka J.M.
:-)
...pššt, já to zase brzo smažu.. :-))
(je sice fakt, že jsem tu žádné čtení předem neavizoval, ale podle logiky J.M. to sem napsat musím.)
viz upoutávka J.M.
:-)
...pššt, já to zase brzo smažu.. :-))
68 názorů
Nikoho nebozkám ani se nepotlapkáváme, jen mi to přijde celé ujeté toť vše.
Co by tomu asi řekl starej Daňha kdyby tu byl!
teda Jarmeel, takhle sprostou tě neznám
co by tomu asi řekl můj taťka Danha ?
dát tomu tip ?
...jsou to chudáci, kašli na ně!
jejdavilda
23. 10. 2008jejdavilda
22. 10. 2008
Papoušku, tak jsem tě tu viděl a řekl jsem si, co zase vymyslel, a nezklamal jsi.
Marcela.K.
12. 10. 2008aleš-novák
12. 10. 2008
rupre - no já o tom nevím, ale když to J.M. tvrdí, tak asi jo... JM má vždycky pravdu ;-)
Marcela.K.
11. 10. 2008
papouchu, ty chlastáš? (J.M. - prochlastaná huba)
začínáš mi být sympatický... :-)
a nejen tím... :-))
Tam jsem napsala "Mnoho povyku pro nic"... (bylo smazáno) tak to přidám sem... než to zase smažeš :-))
aleš-novák
02. 10. 2008
Změna kategorie. Důvody považuji opět za zřejmé.
Jarmila_Moosová: vyvaruj se prosím dalších vulgárních komentářů. Platí pro tebe stejná pravidla, jako pro Romana*L a všechny ostatní.
Pomerančová
01. 10. 2008Marcela.K.
01. 10. 2008Marcela.K.
01. 10. 2008
m-lenka: máš po nočních, až se na to vyspíš, příjdeš na to :-))))
papouchu, maž já si to když tak vyřídím po zprávách :-)))))
Marcela.K.
01. 10. 2008
no přemýšlejte, jaké zvíře (velké) může být m-lence odpornější než myš ... příjdete na to ... jenom si nepřipouštíte, že až tak krutý bych mohl být
ok, bys to mohl smazat, ne!!! myši to nejsou, jsem mnohem zákeřnější a mnohem kruťáčtější
nóó, tak ěščě počkám, až se mylé dozví, že bude na Arše sdílet kajutu z myšmi, potkany a krysami a pak to teprve půjde do dža... :-)
Marcela.K.
01. 10. 2008Marcela.K.
01. 10. 2008
Mňo - tak srandy jsme si užili, Jarmila se vynadávala a opět všem ukázala, jací jsme všichni (krom jejích nohsledů) blbci.. Máte ještě někdo něco? Jinak to vygumuju..
Jarmila Moosová Kuřitková
01. 10. 2008
myl: budu, a hádej jaké zvíře mám pro tebe připravené? ... napovím, že jsem děsnej saďour.
Marcela.K.
01. 10. 2008
My nemáme žádný butik!! U nás tomu říkáme hezky česky kšeft, nebo kvelb!
papouch: něco se nahoře šušká, ty přikrčené bojáulivé chůdě :-)))) ale neboj na palubě Interbutiku je místo pro všechna zvířata, i vošklivá
mylenka: kdo je přikrčené chůdě? papouch? asi mají v butiku nízký interstrop
Interbutik - tak se bude jmenovat Tvá nová loď?? sakra... Ona bude další potopa?? .-)
Marcela.K.
01. 10. 2008
Hele, Jarmilo - a co jsem udělal? Nic jiného, než ty - dal jsem absurdní upoutávku na zrušenou akci, o které stejně nikdo nevěděl.
Dělám si z tebe legraci.
A ty? Místo aby ses chytla za nos a případně si udělala bžundu též, tak mi začneš sprostě nadávat ála Roman.
Hm hmm...
:-)
Marcela.K.
01. 10. 2008
laura: ach jo ... oni si tu užívaj verbální sado/maso ... poď se taky pomasit, ju?
Jarmila Moosová Kuřitková
01. 10. 2008Pišta_Hufnágl
01. 10. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
01. 10. 2008
heskýýý..! Jarmilo, tos chytla od Romana*L, viď..
(ten ti taky tipuje každou blbinu, takže se máte rádi, viď :-))))
avi všem, to stojí za to, takhle sprostá JM :)
Jarmila Moosová Kuřitková
01. 10. 2008
Noe - Fialoví polární - samozřejmě!! To beru, ale růžoví?? Jedině v Pejřimoujě!
.. leda.. Leda že by je nějaký bláznivý Grafik přemaloval...
Promiňte Lauro to nebylo na Vás ,ale na ty dva muže před Vámi. Ještě jednou se omlouvám
Humprdolec je odálnice na seveř, Pejřimou najich, Noe! Copa na seveřu žijí sloni?!