>
Mně jen napadlo, že je velká náhoda, jestli ses z toho pocitu potřebovala vypsat 18.10.2008
Jak se ti to čte?
Já už se "našim " náhodám snad ani nedivím :-)
> Potřebovala jsem se jen vypsat z jednoho pocitu...
Mně jen napadlo, že je velká náhoda, jestli ses z toho pocitu potřebovala vypsat 18.10.2008
Tomu nerozumím...
Potřebovala jsem se jen vypsat z jednoho pocitu... to už jsem byla dávno srovnaná s realitou :-) možná jsem se měla jen vyspat :-)) ale baví mě psát o tom, co a jak cítím...
> datum stvoření básně... ale už to byly jen vzpomínky
...a mně už málem začalo připadat, že průsery chodí ve vlnách a celoplošně :-))
Datum zveřejnění je datum stvoření básně... ale už to byly jen vzpomínky a pocit....
Na pětatřicátém kilometru se rozhodne; tam poznáš, doběhneš-li celou trať; a neplatí to jen o marathonu :-)
Datum zveřejnění je náhodný, symbolický nebo synchronní?
Tip.
na pětatřicátém kilometru :-D
cítím, že ...
je to jedna z nejprocítěnějších tvých ...
Myslím, že mám teprve teď nový řidičák...
co máme říkat my na padesátém ?
začínáme znovu....žít! /*
Parádně extrahovaná melancholická nostalgie. Pokud si odmyslím, že mám raději krevnatější věci, je to náladovka svým způsobem skoro dokonalá. *
:-)) avox, do garáže zajíždí manžel, nebo děti :-)) dokonce i dcera , která má řidičák pár měsíců . Máme ji zanořenou a tak se musí couvat dolů a to bych vzala vrata sebou ...pst...je to moje slabost, nerada se s tím chlubím, ale na co bych je doma všechny měla, že:-)
pěkná, dost prostoru pro představy, ale zpátečkou reálně leda do garáže */
Jednou Ti o ní určitě povím. Jmenovala se Mací...a bylo to vlastně ještě kotě. Věřilo stejně jako já pohádkám...
Jak kdo - já zpátečku ani zanic! "Teď" je lepší než včera,"teď" lze chytnout za pačesy ;-)
"včera" schované v černé mizí...*******
Moc krásná báseň. Někdy mi musíš o té kočce říct víc - to už je vícekrát, co ji zmiňuješ :-)
:-) a víš, že jsi mě rozesmál...to bych chtěla vidět, co by se mnou udělal Tvůj koment, kdyby ti to dnes pálilo :-)
pasti, pasti, pastičky... :-) *
mám dnes IQ O, takže se na lepší komentář nezmůžu...