Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBITVA PSAVCŮ - výsledky 1. koule
29. 10. 2008
0
32
3843
Autor
řádek
Vážení a milí,
je mi potěšením oznámit vítěze 1. KOULE bitvy psavců.
S počtem 27 tipů vítězí Johana Baesil
s dílem na téma
Vítězce jménem celé KOULE gratuluji a těším se na spolupráci v dalším kole.
Všem děkuji za účast a za podporu a těším se příští úterý 4. 11. ve 20:30 nashledanou u dalšího kola.
Bitevní podmínky a další informace naleznete v klubu K.O.U.L.E.
ř - áde - k
32 názorů
pozorovatel
01. 11. 2008Miroslawek
31. 10. 2008
Řádek - rád se budu účastnit dále - ale mám malý problém, takový nepatrný - nemám doma net - a ve 20:30 na něm nebudu - až brzo ráno - tož budu reagovat až ráno :-))
Marek
Johano, není zač. Přiznám se však, že jsem Tvým veršům, s ohledem na zadání, moc neporozuměla. Bude to asi tím, že jsem již starší a moderní poezii moc nerozumím. Budu se muset ještě hodně učit, abych ji chápala.
pozorovatel
30. 10. 2008Miroslawek
30. 10. 2008pozorovatel
30. 10. 2008Miroslawek
30. 10. 2008pozorovatel
30. 10. 2008Miroslawek
30. 10. 2008pozorovatel
30. 10. 2008
miroslawku - a má to nejaký podstatný význam?
myslím, že 1. de facto v súťaži nejde o nič podstatné
a 2. že ani na písmáku ako takom jaxi nejde o nič podstané, takže
puntík viacej,
či puntík menej
záleží na tom?
Miroslawek
30. 10. 2008
Johana: ) mně všimli až jiní. Aspoň je vidět, že ti místní ěutoři věnují pozornost )
K tématu - já ti ještě napíšu a domluvíme se na detailech )
Omlouvám se ještě Johaně, že v tom krátkém textu stačím zvorat její jméno (
Opravuji.
ešte by to možno chcelo, keby sa zúčastnilo viacej ľudí, aby to mohla byť vážne sranda :)
chjo ...
gratulace
JB docela překvapila, a co jsem stačil přečíst, neměla skutečnou konkurenci. Především je pak fajn, že se ta soutěž chytá. Takže gratulace oběma.