Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO věčných bojích...
03. 11. 2008
15
28
1949
Autor
malá*
myšlenky spolu mohou bojovat i tehdy
když už jejich autoři dávno nežijí
x
vobiscum
28 názorů
přistřižená
21. 04. 2010
Čím méně jazyků umíš, tolikrát jsi...
poslancem/premiérem/eurokomisařem - dosaď dle vlastní invence) :)))
vidíš to - pohled na věc z tohoto úhlu mě ani nenapadl - proto se tam zkrachovalý premiér Špidla tak osvědčil - taky tam šel bez jazykové průpravy :-)
Když v Bruselu neumíš cizí jazyk, je to spíš plus! :D Milovali by Tě, věř mi - věčně usměvavý a při hlasování vždy (bezradně) pokyvující :)))) Takové má ráda každá vláda :)))
Souhlas! My dva jsme ale hlava mapa, co? Až na to přijdou Bruselu! Za kolik bys vzal presidenta EU? ;-))))
hm, takže navrhuji ten tvůj moudrý citát upravit na: "Myšlenky jsou jako viry, občas někoho napadnou."
:-)
já bych řekl, že těm myšlenkám se spolu bojuje mnohem líp, když jejich autoři nežijí, bo jim už do těch bojů nemůžou zasahovat :-)
KarolkoKoralko:
Moc děkuju :).
A o tipy přece nejde, pokud si po přečtení vzpomene každý na nějakou tu bojující myšlenku, je to ta největší poklona :0).
moorgaan:
díky :))
Disponuji sice nějakými těmi bytovými prostory, ale jsem hamoun a o tyto hmotné statky se s vámi nerozdělím :D...takže...ehm...nedám pokoj :)))).