Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Edvina1
08. 12. 2008
10
25
2379
Autor
jejdavilda
Zkus to chytře v Novém roce
chytej ženy na nemoce
děd na to jde oklikou
s Edvinovou kolikou
25 názorů
Ježíši, jen to neee - jak už je to jen o nemocech, končí každá sranda... *t
jejdavilda
10. 12. 2008
No dobrá, připomínáš mi tímto, že s Tebou nemám marnit čas. Tak tedy se měj! Jdu vydělávat na housky naše vezdejší!
jejdavilda
09. 12. 2008
avox: Nepoděkoval jsem z uražené stařecké ješitnosti: Ve svém veršíčku se mne sice zastáváš, ale naznačuješ, že já ledvinovou koliku nemohu dostat, neboť ve svém věku pobývám spíš za pecí než na mezi. Tohle mne potěšit nemůže, byť uznávám, že si za talent a práci mně venovanou poděkování zasloužíš, což tímto činím.
Tvůj děd Ed :-)
Ed: A mně ani nepoděkuješ že jsem se tě zastala?! Dobrá, příště se přidám k houfu a budu hulákat ze všech nejhlasitěji!!! :-))
jejdavilda
09. 12. 2008
aleši, už se nejednou stalo, tedy čtení na toaletním papíře. Jsem za život párkrát zažil. A taky komiksy a kreslený humor.
Pokud si chceš zajistit čtivost, prostě si ji sám vytiskni, a pak ji poroznášej po veřejných záchodcích, čekárnách, tramvajích, vlacích a autobusech, čili všude tam, kde jsou lidi nuceni čekat a jsou ochotni si přečíst kdeco. Můj švagr si za bolševika vyvěsil na záchodové dveře z vnitřní strany jakýsi řád práce či co, protože mu řekli, že to má pověsit "na dobře viditelném místě".
Vejdeš tak ve známost a já Ti garantuji, že další vydání už bude ne za Tvé peníze.
:-)
aleš-novák
09. 12. 2008jejdavilda
09. 12. 2008
Populární? To je jako s tím "největším bestsellerem všech dob" - Biblí. Každý ji má, ale nikdo ji nečte.
Jen se mrkni na mou ubohou návštěvnost. Utěšuji se tím, že prostě na má veledíla nemáte.
Hehehe.
:-)
Jo, díky za to!
Tvůj děd Ed :-)
jejdavilda
09. 12. 2008
Vy usrkanci! Ze starýho chlapa si utahovat! Já to jen tak nenechám!!!
Když mě chytí kolika,
a břicho se nadýmá,
skočím si na Písmáka,
přečtu dílo, dva,
a hned je zde úleva.
:-)
Edvina vina -
kolik stojí kolíka
VZP nic neříká?
Kolik kolik
stojí kolík?
Tolik
kolik
Jágra
Viagra
jejdavilda
08. 12. 2008
Stává se spíš mládeži
že nastydne na mezi...
Ledvinová kolika
Edvina se netýká... :-)) */