Takže Kmotra jsme nesehnali a Zeměplocha bezva !!! Díky moc, nejúspěšnější Ježíšek.
Tak to mě těší dvojnásob )
Kmotr je jistota ) Toho mi o hlavu určitě omlátit nepřijdeš )
Ď. Toho Kmotra hodlám koupit taky, ale toho v prodejně fantasy neměli. A mám na vánoce vystaráno.
Ferry: :-) beru si Tě na svědomí, můžeš mi to pak omlátit vo hlavu )
Díky za reakci. A hezký poslech )
Řádku, řádku, pomni, ó, člověče. Vydala jsem se dnes pro tu audio Zeměplochu. Leží přede mnou všechny tři vydané díly a já je nemůžu vyzkoušet, nýbrž půjdou pod stromeček jako dárek. Těším se a všichni se dozvědí, zda a jak dobře jsi radil. Sama se těším, že poslouchání přinese u nás doma mnoho radosti, i když známe všechno o Zeměploše skoro už nazpaměť. Děkuji za inspirativní typ naservírovaný nám až pod nos. F.
Jsi legrační.
Jaké máš povolání?
StvN: v tom případě zbytečně investuješ energii. Já píši pouze to, co považuji za podstatné v této souvislosti. Výkony v tom podávat nepotřebuju.
Nemám žádnou averzi.
Snažím se Tebe popíchnout k lepšímu výkonu.
StvN: já to vůbec tragicky neberu. Já si osobně myslím, že máš vůči tomuto žánru prostě osobní averzi (stačí si přečíst tvoje reakce) a je vcelku jedno, co pak napíšu. Jsem ale toho názoru, že je naprosto legitimní a v pořádku, a že na tenhle postoj máš právo a že taky máš právo ho psát.
Mluvený slovo, ať chceš či ne, je teď opravdu na vzestupu a třeba oproti situaci před pěti lety se toho dneska vydává mnohem více. Je o něj zájem. A toliko ne pouze z lenosti, jak by sis mohl myslet. Důležitou roli v tom sehrává i kultivovanost projevu, správná technika mluveného slova a tak dál. Je zajímavý slyšet, jak se s textem popere někdo, kdo tohle umí a srovnat to třeba s tím, jak se s textem popere autor, který většinou mluvit neumí. On opravdu dobře mluvit umí málokdo. Mě tohle baví a proto se tím zabývám.
Ale né, neber to tak tragicky. Prosadit se můžou i ty návody. A dassler je mnohem rozumnější než já. Já bych jen chtěl, abys tomu dal trochu víc.
leenai: dá se v pohodě sehnat třeba na kosmasu )
StvN: samozřejmě, že pokud bude dasslerovi a jeho budoucím zájmům se serverem vadit, že se tu zabývám audiem, nechám toho ) A to i přesto, že se narozdíl od tebe domnívám, že mluvené slovo souvisí s literaturou velmi úzce, už ze své podstaty.
Miláčku, jde mi o to, že pokud bychom třeba jenom vzdáleně někdy uvažovali o tom, aby texty na tomhle serveru četl třeba i někdo z venku, tak bychom měli uveřejňovat takové texty, které si ten člověk může přečíst a ne, jak je tomu doposud zvykem, psát jenom pro těch pár svých kamarádů nebo lidí se stejnými zájmy. Od toho jsou různé kluby a diskusní servery.
Díky moc za upozornění.. protože jsem naprostý fanoušek, s nedostatky se nějak popasuji.. jinak co se týče podoteků StvNa.. tohle
je, pokud vím, recenze.. a i kdyby, kategorie hlásá "i neliterární" .. tak nevím, Štěpáne, o co ti jde.
StvN: to seš dobrej. Já návody nečtu, ať je napíše kdo chce jak chce )
Popravdě v tom moc smyslu nevidím.
S literaturou to souvisí opravdu jen vzdáleně. To už můžeme recenzovat soubor textů k písním na albu nějaké kapely.
Popravdě to je spíš dáno zpracováním, jak nadnesl reka. Snesl bych tu i recenzi na návod na ovládání videorekordéru, pokud by byl podán tak, že bych ho prostě chtěl přečíst.
StvN je morous a staromil :-))
Spíš je to tak, že StvN nemá moc rád audioknihy, smysl v jejich vzniku nevidí (viz. má předchozí recenze) a tudíš nevidí ani smysl v jejich "recenzování". Ale to je v pořádku, nevidím důvod, proč by nemohl mít takový názor.
reka: ale vždyť píšu hned v prvním odstavci, že to je o audioknize :)
vubec tam neni zminka o rucniku - proste to vypustili, vystrihli, smazali, zatajili - jako podruznost - pritom je jasne, ze to je v celem dile to nejdulezitejsi.
razem ohrozili duveryhodnost vsech audioknih, protoze nam mozna rezijnim zkracenim zatajili jini reziseri jednoho z musketyru a nebo velkou cast Alibabovy loupeznicke druziny!!!
Nepripustne!! :-))
Vaud: a v celem takto zpracovanem dile se nevyskytuje slovo "rucnik", coz je dano rezii a strihem...
jak je dano rezii a strihem, ze se tam nevyskytuje to slovo? To jako, ze misto vety "Kazdy stopar vi, ze nejdulezitejsi predmet pro cestovani je rucnik" tam je veta "Kazdy stopar vi, ze nejdulezitejsi predmet pri cestovani je."?
A proc ho vystrihali? Protoze je to sprostarna? Ja jsem ho doted pouzival docela bezne, i mezi slusnymi lidmi, a ani jsem nevedel, ze tak ze sebe delam nekoho neslusnyho.
radku, myslim, ze bys predesel Stvnovu rozcileni, kdybys v prvnim odstavci napsal nejen to, ze nebudes recenzovat knihu samotnou, ale zaroven i zduraznil, ze tohle recenze je, ale samotne nahravky. Takhle to, kdyz jsem zacal cist, opravdu vypada jako omyl kategorie.
Jinak audioknihy mam rad, ale spis v anglictine, kde je nahrane kdeco, staci si vybrat. Ani jsem nevedel, ze se posledni dobou rozmahaji i v cestine.
Vaud: absolutně nepochopitelné.
ja mam jako audio Stoparova pruvodce po vesmiru a v celem takto zpracovanem dile se nevyskytuje slovo "rucnik", coz je dano rezii a strihem...
pro fanouska nepochopitelne...
StvN: recenzemi samotných knih se zabývalo už x lidí přede mnou. Ale mluveným slovem zatím málokdo. Všimni si, že se zabývám zpracováním mluveného slova po technické i umělecké stránce. V případě audioknihy je to dost důležitá věc )
Pro tebe to není smysluplné, ale je tu dost takových, kteří mají mluvené slovo rádi a pro ty to smysluplné je. Asi se s tím budeš muset smířit )
Jako ve své předešlé „recenzi“ se ani v této nehodlám zabývat knihami samotnými
Tak proč to sem vůbec dáváš.
Nechápu.
Smysluplné recenze odsouváš do pozadí.
Díky.
Aspoň vím, že má snaha nepřišla nazmar.