Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestrun čela
10. 08. 2001
7
0
4155
Autor
hermit
strun čela
bu
blik
a do chóru
žvýkačka defenestrovaná
doprostřed sprostot
jak korál v prostém klesu když
zvíří tekutiny
v propastech růží
z natria a chloru klik
žačka dehonestovaná
málo ale klape
tak
a
tik
já jsem nejdřív místo do chóru četl do chlóru, připadlo mi to jak bubliny v bazénu... no ale pěkné to je, jak je u autora již dobrou tradicí :-))
já jsem nejdřív místo do chóru četl do chlóru, připadlo mi to jak bubliny v bazénu... no ale pěkné to je, jak je u autora již dobrou tradicí :-))
napsal jsem pokračování - stejně málo vtipný, jako první díl, ale máte smůlu, pošlu ho sem... ;-)))
(ale až ve čtvrtek... :-))
No, Nova by to podala jinak.
:-))
"Další úžasné pokračování skvělých a oblíbených strun..."
.-))
zbláznit se můžeš jenom jednou....;-) a co je život? někdy mám pocit že ten nad náma taky jenom tak...blbne :) proč bychom nemohli mi?
Miroslawek
13. 08. 2001Gastarbajtr
11. 08. 2001
to je blbost to mazat.....niekoho to oslovi (vid kafka) niekoho nie (vid ja) nikdy nevyhovies fsetkym....je tu urcite vela ludi, ktorym sa to paci......
:o))))) ....žvýkačka defenestrovaná ... se mi moc líbí
.....žačka dehonestovaná ... to jsem nepochopil, nicméně úsměv to vyloudilo, takže líbí
Blbneš,ale dobrý..:-) Dehonestující- to říká taková ta blonďatá poslankyně...jak se jmenuje...ODS...no...mladá..si nevzpomenu...:-)
Jo, mně se to tak páčí, až mě to vypáčilo ze sedadla!!!
A připojuji své krákorání ke krásnému kafčímu hlasu: CHRAŇ TĚ PÁMBU!!!
*****!
jedu furt dokola a....*
vždycky mě naštev tohle: zde báseň končí...;-)))))))))
Pája: :-))) proč ztrácíš čas? tak to přeskakuj.... .-)))
(stejně to smažu! :-)