Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaivná
13. 08. 2001
2
0
1522
Autor
Lucienne
Vyhadzuje nad seba zlaté
Lístie,
Smeje sa, tancuje, keď beží,
Veje za ňou dlhý plášť.
Ešte nevie, že pred búrkou
Ju nič neochráni.
Ani plač.
možno som sa zaľubil... téměř každý jsme tak trošku naivní. a takoví lidé jsou ti nej... včera jsem se také toulal deštěm a bouřka mě poté budila celou noc. přesto to mám rád.
je to silné...na konci uzemní...ale iné Tvoje dielka ma vzali viac...:o) ( Budem Ťa brať v kontexte, dobre ? :o))
Neviem ... ja mam burky rad ... aj plac ... lepsie sa potom dycha. Ale napriek tomu, ze tie obrazy idu trosku mimo mna, je to prijemne dielko.
Gastarbajtr
14. 08. 2001
Po dlhšom čase s novou básňou a celkom celkom celkom vydarenou. Titulok absolútne korešponduje s obsahom básne, ten jej beh si celkom dokážem živo predstaviť, aj ten jej duševný stav, tú radosť zo života a nevinnosť viery, že všetko zostane tak, ako je teraz. Že búrka nikdy nepríde. Iba jeden jemný, ale vhodný rým. Odmena zaručená. A zaraďujem toto dielko do Klubu slovenských Písmakov a do mojich najobľúbenejších. Mňa fakt nadchlo.
T.
mhm... súhlasím, že to má dobrú atmosféru. bežíme do náruče neznáma, ktoré je asi silnejšie ako my, ale pre tie okamihy ktoré prežívame na tú hrozbu nemyslíme...
je to podarené. krátke, ale o to lepšie :)