Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAsul, Dwymlechský Vlk IV.
Autor
SimontheScimitar
"...
je zcela prosté. Chci aby můj bratr zemřel,chci aby se svíjel v bolesti a prosil o život, jako červ u mých nohou. Ale vše musí vypadat tak, aby veškerá vina, která z jeho smrti vyplyne, padla na tebe. Pochop, to co se odehraje dnes večer zde na zámku, nebude stejné, jako to, co uslyší nejen prostý, ale i urozený lid. Vše je pečlivě připraveno. Jsme ve výhodě a princ vkráčel do mé pasti. Teď stačí jen natáhnout ruce, chytit a nepustit. Nedívej se tak na mě Asule. Dostaneš peníze, dobrou loď a posádku zabijáků."Paní na Asula upřela jasně čitelný pohled. Odmítni a zemřeš. Přijmi a možná, dá-li osud, budeš žít ještě pár dní, měsíců či let.
" Rozumím a poslechnu. Jaký je tedy plán ?"
Žena se usmála a odhalila tak nepřirozeně bělostný chrup.
" Jeho výsost princ Wessen," z toho, jak vyřkla bratrův titul, přímo čišela ironie a pohrdání," dlí ve svých osobních komnatách, chráněn toliko devíti strážci. Společnost mu dělá má komorná Beatrice, jež je zárověň mou strážkyní, neboť byla od mala cvičena v umění boje všemi dostupnými prostředky. Ta
v pravou chvíli, až uslyší smluvené znamení, jímž bude zatroubení hlásného rohu, zabije princova pobočníka a jeho samotného znehybní tak,aby bylo jeho zadržení co nejsnadnější. Ty pobiješ vojáky, vtrhneš do ložnice a přineseš Wessena sem, do trůnního sálu. Co bude dál, záleží na tom, jak moc s tebou budu spokojená."" Kdy mám vyrazit ?"
Paní tleskla a přivolala vrchního správce.
" Zde, Keberis, tě dovede do zbrojnice. Ali a Ahmed vás doprovodí.
Dva z Hadů se postavili každý na jednu stranu, držíc tak Asula a Keberise mezi sebou.
Chod
ba duněla Asulovými kroky. Shintové našlapovali měkce a zcela neslyšně. V polovině cesty narazili na dva princovy muže, kteří právě opouštěli veleznámou místnost Askellských lazebnic. První z dvojice si ani nestihl uvědomit nebezpečí, když tu mu hbitá čepel scimitaru protla krční tepnu a on se skácel k zemi. Druhý uskočil a podařilo se mu tasit dýku." Tak pojďtě vy černý zmetci !"
Hadi se na sebe podívali a jeden z nich vykročil.
V tu chvíli se do všeho vložil Asul. Drtivou ranou srazil druhého Hada na kolena, zhoupl se a prokopl mu nechráněný hrudník. Keberis vykřikl strachy a rozběhl se pryč.
" Teď jsme sami Shinto," řekl Asul chladně," ukaž co umíš !"
Shinta otřel zbraň o tabard muže, jehož právě zabil a postavil se do střehu. Asul vyrazil, vzápětí přešel do kotoulu a podrazil tak černému bojovníku nohy. Než stačil obr nabýt rovnováhy, Had vyskočil a kopl z otočky Asula do brady. Ten odletěl, udeřil se zády o zeď a podklesl.
" To nebylo zlý Hade, ale aby si zabil Vlka, musíš umět víc !!!"
S tím Asul popadl nůž, ležící na podlaze a zaútočil. Souboj netrval déle,než co by srdce pětkrát udeřilo.
Avatar pohlédl na mrtvého strážce a vytáhl mu z hrudi svou zbraň.
" Nebyl si špatný, ale ja byl lepší," uchechtl se Asul, sebral ještě meč princova vojáka a pak volným krokem odešel směrem, kterým je předtím vedl správce Keberis.
" Petře, kurva Petře..." zasípal Manuel a zatřásl bezvládným druhem,"...nemůžeš mi přeci umřít ! Co budu...dělat ? Be...z...tebe...eh...sakra, cítím se...nějak divně.Bolí...to.Zasraný...če...če..."
" Stát ! Kdo sakra jsi !??"
Půltucet gardistů si příchozího měřil nevraživými pohledy.
" Já ? Já jsem nikdo," usmál se mrňavý zakuklenec."
" Jak nikdo ?? Netrop si z nás žerty u Shaliných koz ! Ptám se kdo si a co tu pohledáváš ?!!"
Zpod kutny vyjela chlupatá ruka, prstem se dotkla desátníkovi hrudi a zase zajela zpět.
" To pro tebe není důležité, jdi mi z cesty !"
" No tohle je tedy vrchol !! Měl jsem trpělivosti dost ! Chlapi, chopte se ho !"
Jakmile velitel vyřkl rozkaz, vyrazili jej ostatní ihned splnit. Mužík chvíli klidně stál, pak zamával rukávy. Gardisty pohltily plameny a zděšený desátník jen vykvikl :" Magicus !!!"
" Jen tak trochu," usmál se čaroděj a ukázal na rozklepaného vojáka.
" NÉÉÉÉÉÉ..."
" Ale
ano."
Na nádvoří panoval chaos. Vojáci pobíhali chvíli sem a chvíli zase tam, koseni prudkou palbou z ochozů. Marně se snažili chránit štíty, marně se krčili za poloprázdnými vozy.
" Jsme napadeni pane !!!"
Polní maršál Elwin Rogel William de Pouint se suše zasmál.
" Vskutku poručíku ? Málem jsem si nevšiml."
Jeden z mužu, kryjící vojevůdce vlastním tělem, zachroptěl a padl s dvěma šípy v prsou.
Mladý poručík, vyděšený a téměř bez bojových zkušeností, nepochopil ironii v generálově hlase.
" Ano pane ! Musí jich být nejméně padesát. Obě brány jsou zavřené a ovládání zničeno. Jsme tu v pasti ! Všichni tady umřeme tati !!"
Starý maršál smutně kývl hlavou a poplácal syna po rameni.
" Nedáme svou kuži lacino, to se neboj."
Asul otevřel dveře a stanul na dřevěném ochoze, vedoucím kolem dokola třetího nádvoří zámku Askell, přímo vedle člena pověstné lučištnické jednotky Ebenových sov. Neváhal a strazil ho dolů, dřív nežli ten stačil říc
i jediné slovo. Zmohl se jen na výkřik, který byl vzápětí umlčen dutým dopadem a zapraštěním kostí. Obr se rozhlédl. Z ochozu se dalo vyjít, pokud nepočítal dveře jimiž přišel, jedenácti cestami. Dvě z nich vedly do stejné chodby, smysl tedy mělo jen devět možností. Ale kterou z nich vybrat ?
Do sálu vběhl Shinta s krvavým obvazem na hlavě a hnal se k trůnu. Poklekl před paní a čekal na svolení promluvit. Paní, nervózně žmoulající konec krajky svého rukávu, téměř vykřikla :" Mluv ! Na co čekáš !!"
Had pozvedl hlavu, oči však stále upíral na podlahu.
" Asul uprchl. Ali a Ahmed jsou mrtví má paní. Keberis není k nalezení."
Paní se zhluboka nadechla.
" A co náš plán ?"
" Princova garda byla pobita dle rozkazu, princ samotný unikl ze svých pokojů a je na cestě k podzemní řece paní má. Poslal jsem tucet Hadů, aby je přepadli cestou a prince dovlekli v okovech sem."
" Dobře. Vezmi si pět mužů, najdi Vlka a zabij ho. Jako důkaz mi doneseš jeho hlavu !"
" Slyším a poslouchám vznešená."
" Já také slyším, ale neposlechnu," pomyslel si Asul, skrytý za pootevřenými dveřmi zadního východu," však se uvidí, kdo bude zítra žít a kdo žřát hlínu. Avatar se protáhl, švihl nejdříve pravou a pak levou rukou. Kopí, sekera a zlomený tesák. Bude to muset stačit.Napnul se, pak vystřelil jako šipka z kuše a rozkopl dveře dokořán.
Trůním sálem zámku Askell zazněl prastarý řev Ezeku.
" RAGHÁÁÁÁÁÁÁ LAÉÉÉÉÉÉÉÉÉN !!!"