Neviem tak sa pozri na moje Eskimo...a budem rád keď mi povieš svoj názor... áno je tu mnoho začinajúcich autorov a nemôžeš chcieť aby podávali kvalitu autorov ktorí tvoria poviem 10rokov
a popravdě, čím déle to čtu, tém víc se mi z toho chce zvracet
To, co píšeš, je pravda. ale zatím jsem v kouli nepotkal písmáka, který by si na tenhle styl psaní mohl troufnout. většina z nich to může číst a přepisovat třeba stokrát a výsledkem bude kýč. tohle mi připadá jako bohapustá obhajoba neumětelství.
Jasné chápem čo chceš povedať...s tým Wolkerom som sa netrafil - dúfam, že sa oni páni za to nepobijú na onom svete., ale naozaj si myslím, že umenie básnika je sadnuť, prečitať zadanie a napísať a v konečnom dôsledku keď to je dobré...tak je to pán básnik ak je to brak, tak je to začiatočník...ktorý sa môže časom zlepšovať a meniť na básnika, alebo zistí že na to ten človek nemá a sám to po čase zabali, alebo sa s neho stane polo-básnik a to tak že si vytvorí jednu sféru a tej sa bude venovať a zdokonalovať...ak chceš tak si pozri, čo som na danú temu vytvoril ja...a tiež som si len sadol, neuvažoval a písal riadok po riadku....tak ako pri každej svojej básni..., lebo v tom nevidím rozdiel akurát v tom že buď mi zadá tému niekto iny alebo ta téma napadne mňa - nepíšem básne na nečisto...a potom robim korektúru a nakoniec dokresávam do vysledného efektu, tak som začínal kedy si.
o poštovní schránke písal Wolker, pokud tedy myslíme tutéž schránku :-)
zpětná reflexe je užitečná věc, zvláště když báseň, povídku chceš zveřejnit. nejde o to, přečíst zadání, sednou, napsat, publikovat, jak je tomu bohužel v mnoha soutěžích pravidlem. kuchař také musí přemýšlet nad tím, co vaří a jaké ingredience používá. to, že včera s úspěchem použil v základu omáčky cibuli, neznamená, že jí dneska nacpe do dortu. parafráze s verši je zřejmá.
Armin nesúhlasím s Tebou... umenie básnika nie je tvoriť na určitú temu...poviem príroda....a postupopom času sa vyprofilovať na kvalitného básnika, ale čisto v oblasti básni o prirode.. básnik by mal dokázať napísať báseň na akukoľvek tému.. a v tomto prípade sa autori cvičia v tomto umení..., lebo napísať báseň na vopred nepoznaný námet v určitom čase je umenie...a v tom je pozitívum tejto súťaže....aj keď nejde o žiadné ceny (vecné, alebo finančné)...ide o samozdokonaľovanie... a keď si spomenieš na básnika teraz neviem presne ale zdá sa mi že to bol Erben a napísal báseň o poštovej schránke - tak isto o nehmotnom výtvore človeka , tak ako teraz bola téma nanuk , resp. ESKIMO.
jsi si jistý, že jsi pochopil význam slov amatérské literární umění ?
Armine :
Když nejde o život
tak nejde přece o nic
A toto je soutěž volná, každý má právo si napsat
co a jak chce dle dané situace, nálady a momentu,
proto je to K.O.U.L.E. !
Cena pro vítěze je tady opravdu závratná a pro někoho
Nevyčíslitelná...
tohle je obraz toho, proč podobné soutěže nemají smysl. zadá se téma a výsledkem je básnička o nanuku.
je to příšerné, otřesné, hrozné, nechutné, slabomyslné, nevyzrálé :-(((((
jazycek chlupaty
od hlavy na paty
zraly k ochutnani
... pozor!
..az po roztani../**
No nevím, trochu moc přímočaré (nebo jsem chtěla říct natvrdlé?).
Ale - kdo nebo co je předmětem těchhle laskomin? Tedy, žádná jména!
Rampouši- špatně jsi se vyspal?
jéééééééééééééé kokosový, ten mám nejradši
kdes to koupil rampouši ?
jo u Mooooooooosovýýýýý ?
a ona to vííííííííííííí ?
no jasně Johanko nepredbíhaj... :))
Tak to pro mě nejní...nesnáším mlíko a kokosové už vůbec...mám rád zmrzlinu z čisté vody ale čokoládovou polevu to já můžu...
Mášo tady je pro tebe Nanuk!
dej mi padesátník na ESKYMO...
Jarmila má tedy zmlsaný jazíček.*****