Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJistě jste už slyšeli o koncentračních táborech v současné Číně..
21. 02. 2009
2
108
4446
Autor
alternic
Nevím, jestli je to všechno pravda nebo jestli má cenu to nějak řešit (s našimi možnostmi - o kterých ale vlastně ani nevíme, jaké opravdu jsou), každopádně bysme ale o možnosti existence takové věci měli aspoň vědět.
Jako slovo do pranice bych jenom napsal to, co jsem někde slyšel o výstavě "Bodies... The Exhibition" : na otázku, odkud těla pocházejí, autor odpověděl, že z Číny, ale že nic konkrétnějšího nemůže říct. Samozřejmě to s tím ale možná nijak nesouvisí.
108 názorů
Tak to nakonec dopadlo dobře - už jsem se opravdu bál, že tahle diskuse sem nepatří..
Oldyjerry : Samozřejmě :-)
Pišta_Hufnágl
28. 02. 2009Pišta_Hufnágl
27. 02. 2009
Když lóže - tož papóchu :
Kde je fakt - ta replika
to se tady neřiká
podvědomí hlásí :
je v p... přízemí asi
kdepak by se - bóže -
dostala do lóže?
Hdepa lóže přechodníkem!
Chčiju do ní pod chodníkem...
zůstala tu ještě
z včerejšího deště !
Pišta_Hufnágl
27. 02. 2009
Pepiku, Pepiku,
kdes nechal repliku?
Leží na ladně
v lóži na dně.
Pepiku, Pepiku,
hoď repliku na kliku!
:-)P
alternick : teď zírej, gejzíre - Pišta, JiKo a Papouch ti z té tvé srandy udělali literatůru.
Já jim za to dávám společný tip, tak ne, abyses jím honosil ty !
Dnem, dnem... jo, jo... dnem i nocí dnem. Snad nocí dnem trochu pomaleji, než dnem ve dne. Jenže kvůliva tomu prochrápat život? to bych brzo zednul...
Pišta_Hufnágl
27. 02. 2009Pišta_Hufnágl
27. 02. 2009Pišta_Hufnágl
27. 02. 2009Pišta_Hufnágl
27. 02. 2009
Papouchu : Dobrou chuť ! Nezávidím... on takový gulášek z divočáka... ale reveň jsme nevyřešili. Navrhuji na ni hodit nočník....
..nepřesvědčila! Však kdo by se taky cpal rebarborou!!
Nechci reveň. Dám si rezeň.
JiKo, Papouch, Pišta - dobře jsem se sice zachechtal, ale nejsme už nějak daleko od rezultátu ? Ta reveň mne taky nepřesvědčila...
Pišta_Hufnágl
26. 02. 2009
reveň je dovnútra :-)
jinak já myslel že motolice je zaměstnankyně jedné pražské nemocnice-..hmm
Pišta_Hufnágl
26. 02. 2009Pišta_Hufnágl
26. 02. 2009Pišta_Hufnágl
26. 02. 2009
Kruci - není nad to, když se člověk vnutí do nóbl společnosti. Hned je mu jasno i v polojasnu. Ještě tu nebyla analyzována rebarbora, ale to už bych si asi dokázal odvodit sám. Takže ještě proč reveň začíná rovněž předponou re stejně jako rebarbora? Je v tom nějakej rebordel...
Hele, teďs to teda domotal už totalitně. Já to zase rozmotám, Ferenci:
Inter je fotbalový klub z Milána a Bratislavy.
Permutace inverze je perverze.
Funkce diverze je demolice.
(Neplést demolice a motolice!)
Molice je samečka od mola.
Demolice je odmolení objetku. (Pouze feminum, maskulinum ponechat.)
Mutace molice vede od despektu k číslu 6 k zultaci rozhodčího při utkání Inter - Inter.
Negace renegáta je degenerát.
---
Potud jazyková poradna.
Za domácí úkol proveďte derivaci výše popsaných instrukcí!
papouchu, ty seš tu přes výklad slov. Pro mě je Respket reverzní funkcí Spektu nebo naopak inverzní funkcí Despektu, jak známo reverzní funkce při skládání neboli interferenci s funkcí inverzní, dává funkci diverzní, což znamená, že tato funkce, má pouze dvě verze. Tolik matematická teorie.
No a už se nám to vyčiřuje. čili re-zultování je ne-pískající či ne-vrzající (obecně nevydávající zvuk) funkce č. 6.. no teď už to stačí provést negaci výroku
ad muži a kachny... to já mám pocit že jsem nejen pluvil ale i žil dokonce s krávama
A Pišta se opět, jako vždy, mýlí.
Žádná funkce dosud nikomu rozum nedala.
Naopak.
Čím vyšší funkce (příp. čím více funkcí), tím méně rozumu.
Pokud mám vysvětlit pojem "reverze", tak ať nejdřív StvN vysvětlí pojem "Respekt" !!
...dobrá, dobrá. Verzní funkce je funkce nenamazaná, nenaolejovaná. (Viz známá historická událost: Pán z Čech při tanci se slečnou ze Záhorácka: "Slečno, vy jste perla!" "Ja? Ja nieperla, to len čižma verzla!")
A pozor - neplést funkci reverzní a rezervní.
Pišta_Hufnágl
26. 02. 2009Pišta_Hufnágl
26. 02. 2009
Konečně zajímavá diskuse. Ostatně v Respektu je článek o muži, který mluvil s kachnami.
Pišta už tvé zadání obsahuje divnou logiku, prvně vysvětli co je to verzní funkce, ať si rozumíme o čem diskutujeme.
Zultovat vzniklo z osobního jména Zoltán. (srov. trpný rod (býti) zultán)
Zoltán je mužské jméno. Je odvozeno z tureckého slova „sultán“ a je rozšířeno zejména v Maďarsku.
V maďarském kalendáři má svátek 8. března, ve slovenském pak 7. dubna. (wiki)
Rozborem historických pramenů se pak dozvídáme, že zultovat znamená, že maďar zfackoval slováka. Ostud potom in-zultovat - vzniklo v době obléhání Vídně turky - kdy se fackovali na řece Inn.
Rezultovat (ve smyslu fackovacím)je blbost, to si vymyslel Oldík. Plete si to s rezultátem, což je něco jako nálev do okurek, nebo supravodivý materiál. Nebo něco mezi tím.
Pišta_Hufnágl
25. 02. 2009Pišta_Hufnágl
25. 02. 2009
tak už jsme toho zase napsali, že je toho celá Okecánie. Bude z toho tentokrát rezultovat něco rozumnějšího, než ?
bez avíz - nechci dostat do dršťky ani virtuálně.
Pišta_Hufnágl
25. 02. 2009Armin Tamzarrian
25. 02. 2009Pišta_Hufnágl
25. 02. 2009
Pišto - to je nápad typu FF : To by se mi líbilo.... ale stačilo by to na modernizaci software Písmáka ?
Pišta_Hufnágl
25. 02. 2009Armin Tamzarrian
25. 02. 2009Pišta_Hufnágl
25. 02. 2009
Tangens - necítím to jako ztrapňování a tvoje mínění pro mne není normativ. Mne neláká tě hodnotit, nebo znehodnotit. Já jen aby se Písmák nestal Myší, která řvala...
No - nakonec : pokud to potřebuješ pro svůj dobrý pocit, tak mne ztrapňuj, to mne zase až tak nebere.
Pišta_Hufnágl
24. 02. 2009
pěšky si běž sám Papouchu, já si rád sednu do letadla, či vlaku - petice je koneckonců tvůj a StvNův návrh... já si počkám u PC , na výsledky pana Kocába, jak vyřeší ty naše Číňany - nebo Čímany?
Pěší. Moorgane, pěší! jsem řekl. Žádné "pojedu" neexistuije. Jsi enenc a neumíš číst.
Pišta_Hufnágl
24. 02. 2009
pokud papouch zaplatí cesťák, rád se projedu...jinak mne petice vuuubec nezajima - rikam, mame svych starosti dost...!!!
StvN má pravdu. Jak tu petici do Číny dopravit?
Já bych navrhoval vyslat tam pěší delegaci.
A poslal bych tam Tangense, moorgana, alternica, Eichmana... .-)
vyhlašte soutěž na téma " koncentráky v ČÍNĚ "..
forma libovolná, povídky mohou jít do soutěže "PM"..vítěz obdrží jako cenu - VEČEŘI V ČÍNSKÉ RESTAURACI...
MÁME SVÝCH STAROSTÍ DOST - cikáni osídlují velká města, slušní a normální lidé vyklízejí pozice,protože se tam prostě žít nedá, CIZINCI - u nás ztrácejí pracovní místa, nemají na cestu zpět - začnou krást a krimnalizovat svuj pobyt ..a plno dalších !
Písmák se přizpůsobí těmto nešvarům světa sám bez sebe, ve tvorbě autorů, bez ohledu na to, zda k tomu bude,či nebude vyvolána diskuse - každý si hledá inspiraci jinde a podle nálady a schopností uzná sám za vhodné, zda má na nějaký nešvar upozornit - nejlíp udělá, když tomu dá nejakou literární podobu..
Eichmane - díky za poučení, myslím, že nosíš dříví do lesa - ale když tě to baví... Samozřejmě že propojení tu je, nebráním se ani propojení tady na Písmáku, ale domnívám se, že nejlépe můžeme přispět k ozdravění světové politiky tím, že ozdravíme nejdřív tu vlastní, na tu bychom síly našli... na Čínu asi s Písmákem síly mít nebudeme.
Nebudu se ohánět citáty, mně už na to stačí vlastní zkušenosti.
Oldjerry ....Na Písmáku si vajíčka neuvaříš jasně.. Ale pravdou je, že umění, dobře prezentované, vždy ovlivní názor mnoha lidí, kteří ho vnímají (tedy povětšinou umění s využitím slov -hudba, literatura). A právě názor lidí (v demokratickém státě) ovlivňuje přímo politiku. Jistě jistě, sem nezkušená slepička, ale nyní si myslím, že mám pravdu. Ano, teoretizuju zde, ale myslím že většina literátů zde je především teoretiky.. (obzvláště kritici hehe..to nic)) A neříkám, že tahle diskuse je příliš umělecká, a že můj příspěvek je přímo k tématu.... doufam jen že přímo neopakuju co Teichman vložil.. sem zle nevyspala.. ) dobry den
Pišta_Hufnágl
23. 02. 2009
tož ta velká válka bude možná dřív než se nadějeme, dneska jsem četla článek o Severní Koree...
ad olympiáda : je zvláštní, že ji Čína zvládla bez velkého hladomoru... (který pravděpodobně nastal, ale nějak se z něho povedlo mediálně vybruslit)
M. T. E. : A nakonec bude velká válka..
Možná by trochu pomohlo (nějak, nevím) kdyby ten zakladatel Falun dafa opravdu dostal nobelovu cenu a začlo se o tom víc veřejně mluvit. Ale ono asi ani není v zájmu ostatních států, aby se to řešilo. Před olympiádou taky mnozí chtěli bojkotovat, vyjadřovat se a kdovíco - a nakonec nic.
Armin Tamzarrian
23. 02. 2009
ako vidis tak literatov proste zaujima iba kategoria pod akou to das na hlavnu stranu
aleš-novák
23. 02. 2009
Ovšem ale to si myslíš Ty, Jiko. Ve skutečnosti jedinej normální je Tangens a divní jsme my všichni ostatní. (Alespoň podle Tangense ;-))
Alte - uhýbáš... já jen tvrdím, že máme dost práce zametat svůj dvorek. Samozřejmě, že nesouhlasím s tím svinstvem v zemi, která má obyvatel tolik, že pro ni nemají žádnou cenu, ale to nevyřešíme na Písmáku, kde máme dost svých specifických problémů. Na mezinárodní politiku existují vhodnější platformy.
Tangens - to je teda fór - to ti má Písmák suplovat Mladou frontu dnes, nebo Právo ? Poslání... jenže : když on tu není statut, tak to můžeme používat i jako Mateřídoušku a Playboy.
Armin Tamzarrian
22. 02. 2009
Oldjerry : Takže myslíš, že se s tím nedá nic moc dělat ? - teda - ani by se nemělo, pokud je člověk Čech ?
Nejsme schopni ujasnit si co chceme doma a sereme se do Číny ? To je klasická únikovka. Vyřeš otázku politické kultury, vyřeš přizpůsobení se nepřizpůsobivých, vyřeš otázku nárůstu vlastní i cizojazyčné zločinnosti, vyřeš nevměšování hrstky uřvaných zelených do záležitostí většiny občanů a pak jestli ti zbyde čas, tak se zabývej Čínou, která má o tři tisíce let starší tradice a všechno.
Koho štve mé avizo, má právo beztrestně mi vynadat...
Hm, tak teď nevím, jestli to tady nechat nebo ne (jestli změnit kategorii). Možná bysme jen mohli poupravit téma diskuse na "Patří podobná témata na první stranu Pímáku ?".
Pišta : Bez toho, abych se přímo přiznal, že jsem idiot bez všeobecného rozhledu, můžu akorát napsat, že jsem se o těch táborech dozvěděl poprvé asi tak před půl rokem, chvíli mě to zůstalo tlačit v hlavě, ale po jisté době jsem vše zas vypustil - a když jsem na ono téma teď znovu narazil, uvědomil jsem si, jak je to "šílené", že se na takovou věc dá zase zapomenout. Proto myslím, že by se to mělo čas od času připomenout, i když o tom (podle tvého názoru) všichni dávno vědí.. Ale tak jako - se omlouvám, jestli tě to opravdu urazilo. Nijak zle jsem to nemyslel.
koncentrační tábor???..jakýpak koncentrační tábor !
prostě vězení - vězení mají všichni mocní proti těm neposlušným - na celem světě, co svět byl světem !!
...a my Češi?- CO MŮŽEME UDĚLAT?..
- odpovím otazkou -
" jak se řekne čínsky 10 000 000 ??? "
/ PCHE /
Armin Tamzarrian
22. 02. 2009
na hlavní stranu Písmáka tohle nepatří
vyhoď to, nebo změň kategorii, prosím, ihned
Pišta_Hufnágl
21. 02. 2009
O čemkoli.. Nebo o ničem. Chtěl jsem především, aby se uživatelé tady, kteří o tom ještě neví, dozvěděli, co se ("údajně") v Číně děje s lidmi, kteří cvičí Falun gong. Ale diskuse by možná zajímavá byla třeba o tom, jestli je v možnostech průměrného Čecha něco s tím dělat - nebo se aspoň dozvědět, do jaké míry jsou informace na těch stránkách pravdivé.