Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČas
22. 02. 2009
21
24
5259
Autor
Oldjerry
Čas rychle jak rorýs letí,
týden, měsíc, rok, století.
Včera bylo dnes jako zítra
a zítra už bude dnes jako včera ....
24 názorů
pěkně napsané, výstižné , také mám pocit, že čas letí čím dál rychleji....TIP
Diano - Bůh je především mimo naši představivost..
avox - proti tomu já zásadně souhlasím
čas je jediný spravedlivý, jen umět být ve správný čas na správném místě :-) */
já si myslím, že Bůh je mimo čas, mimo prostor, mimo stvoření. A proto může to všechno ovlivňovat...Ale chápu, kolik lidí, tolik názorů, představ, hypotéz...
Diano - chytře se vyhýbáš přímé odpovědi, ale mne neoblafneš (:-D čas není vymyšlenost, jen je nepostižitelný, protože jsme vybaveni na chápání jen jeho jediného rozměru a tím je délka. Jeho šíři a výšku nejsme schopni svými receptory pochopit. Čas je synonymem Boha... je věčný, protože sám sebe nemůže ovlivnit.
Nojo, potřebují dohnat čas - a proto asi mají to okřídlené rčení "davaj časy" :-)
Jejda! No vidíš, každopádně nejsme jeho otroky! Tedy času..
Oldjerry, za to nemůže čas. To se ti vepsaly do tváře (a jinam) všechny tvé hříchy a vypité půllitry ;-)
Diano - jo, furtum jsou tam sela, kde místo bot mají nohy obalené slámou a hadry.
Vildo - to je sice hezká póza, ale vysvětli mi, proč už vypadám jinak, než před vymyšlenými čtyřiceti lety...nemluvě o spolehlivosti některých oblíbených orgánů (:-D
aleš-novák
23. 02. 2009jejdavilda
22. 02. 2009
máš pravdu, ale neměl bys taky zapomínat na to, že existovaly země, kde zítra znamenalo již včera :-)
Nore - jasně nakonec se všichni ohřejem
Vikiviko - o tom to je
mylenko - Janžurka - to byla sranda. Tohle mi moc k smíchu ani nepřijde.
Diano - naopak čas je jediná jistá veličina a vše to okolo nás jsou jen jeho aplikace.
Tosca - bude hlodat i s koketováním - poklud ti tohle jako koketování připadá (:-DJanino - přesně !
TEO a Oleandr - díky. Díky i vám všem.
dobrýýýý *t - ale s časem moc nekoketuj, jeho zub hlodá na nás všech... ;-)