Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMajáles
08. 05. 2009
12
19
2074
Autor
Alojzia_W
v nose mám spod nôh prach
s príchuťou soli na perách
oči prižmúrené
z dotykov neznámych tiel
cítim sa pomýlene
horúčkovito
zle a živo
festival na prahu leta
do davu ľudia
hádžu pivo
- je im to všetko jedno,
hlavne, že končí škola
cítim to inak
už som spola
vonku a ešte nechcem.
basa mi vrní medzi rebrá
pod davom poddajne líhajú steblá
a použité kelímky
a hoci sa to vôbec nezdá,
každý má spolu
s náramkom "majáles"
na ruke zapnuté
biologické hodinky.
19 názorů
Konštantín
07. 11. 2010
Myslím, že by bylo moc dobré napsat něco opravdu dobrého, pronikavého, co by prosvěcovalo až do dna uroborovskou představu, jak se budoucí člověk dívá do zrcadla na své myšlenky jako na síť impulsů v neuronální síti... Bojíme se toho, pochopit, kým jsme?
Nemůžeme předvídat své myšlenky, ale tak jako u telomer pod mikroskopem vidíme zcela jasné trendy... No nic, to jen když tě bádatelské úvahy baví:-)
dobra myslienka- co sa tyka upravy sa stale radim k negramotnym, tak o tom riadkovani nabuduce asi pouvazujem
k biologickym hodinam-vidi to asi len ten, co ma pristup k miktroskopu, citi to (zialbohu) kazdy...:-)
Píšeš pro mne jakoby bezprostředně, bez zbytečných kudrlinek, význam se jednoduše vpíjí.
Biologické hodiny...přesně tak. Už vidíš, jak se buňky dělí, jak se telomery zkracují a zkracují, až jednou budou....docela k nepotřebě.
(jen mi je líto, že se tak rozmohlo psaní ob řádek - básnička je ideální, když ji člověk vidí na monitoru celou a nemusí stránkovat :-))
hana kupčíková
08. 05. 2009
tak se dyž tak uvidíme :o)
a soutěžit v KOULI se neboj, je to jen zábava, nic vážnýho... ;o)
aha:-) no toto by som do sutaze asi nedavala. ano, pisala, dufam, ze pridem:-)
klikni si na soutěže nahoře a uvidíš :o)
psala jsem ti o srazu 23.5. nebo ne?
máš víc jak týden zpoždění... (mrkni do K.O.U.L.E. na předposlední téma :o)