Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMáš na výběr
20. 05. 2009
13
30
1633
Autor
Marcela.K.
Tak jak, kterej dneska.
Zamyslel se. Sedí před monitorem a přemýšlí.
Nějaká se jistě chytí.
Kdyby nezapomněl heslo, mohl se přihlásit jako ...
No nic, použije orla. Orel je skvělej.
Klik klik klik…
Hele jí nestačí, že ji čtou a tipujou…ještě na sebe upozorňuje diskuzí.
Patrik
Erik
Simča
Jo skvělý bude prdel!
Ta kráva… !
Dřevěný kříž se stal klíčem ke všem zavřeným dveřím…
Tak ta je jasná.
,,Budu se za tebe modlit.“
,,Budu se za tebe modlit.“
,,Vyznávám stejného boha jako ty.“
,,Tím bohem je láska.“
Hele nezabírá…
,,Budu se modlit za tebe i Evu.“
He he he
Už se chytla! Kráva blbá. Jí to teda natřu.
Sedí sám v tmavém pokoji před monitorem. Venku se stmívá.
Mámy ukládají děti k spánku.
Svět se točí …
Zamilovaný pár usedá na lavičku v parku.
Manžel vyhlíží ženu, která slíbila teplou večeři a zdržela se u sousedky.
Několik babiček sleduje televizi.
Dva muži si pomáhají s těžkou bednou…
Nedaleko v otevřeném okně je slyšet klavír. Hru občas přeruší motor jedoucího auta.
Muž s kolem přechází přes cestu a za ruku vede asi desetiletou dívenku.
Na plot vyskočila kočka a usadila se na zídce, číhá na myš…
A on číhá u monitoru…
30 názorů
Jo, dobře vystižená prázdnota a osamělost - a ke všemu o tom ani neví.... T****
mě to zas přišlo - idylický svět a krutý svět internetu... kdo chce zesměšnit, ublížit, udělá to i v životě... ale hezky napsáno.
V téhle povídce je, jak se zdá, smutná pravda. Lituji lidí, ztrativších svobodu závislostí na čemkoli...
marne dumam o kom to jenom je?
...mam rad satiru, tohle je sice MIMO , ale citim z toho ten sarkasmus - mozna mam blbej nos, ale jsou i jine čivy, kterymi to pronika ...
s tim monitorem je to buhuzel pravda a ne jen o tech, kteri by se v tom asi nasli okamzite - protze je to MIMO, je tezke tomu dat nejake dobrozdani - a nebo je to jen zdaní?
ale otipoval bych tu kočku - nebude jednou z tech roztomilých májových koťat? :-)) /*
Marcela.K.
20. 05. 2009Marcela.K.
20. 05. 2009
no tak to je jistě pravda :))
budu věřit autorce, že to tam je někde schovaný.