Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePadám
26. 05. 2009
20
52
5295
Autor
BigBivoj
Na hubu padám
je to tím vedrem
nebo snad
pomalu
umírám
hlady?
Láskou se nenajím
vzpomínky bolí
píchaj a řežou
mlátím
hlavou
do klády
52 názorů
mořský koník
01. 12. 2009Terminuscorner
30. 11. 2009
Termitko doufám, že se něco od tebe naučím, časem snad budeš pořádat kursy psaní když ten Arnie to vzdal :)
mořský koník: máš hold kliku, já takové štěstí nemám :))
mořský koník
30. 11. 2009Terminuscorner
30. 11. 2009
Hele termínko až tebe vezme bivojík jednou do klády, tak budeš volat všechny literáty a svaté, které si kdy četla napomoc :))*
Nemarni svůj čas zde a nech si energii na plýtvání u jiného mého díla, namátkou třeba kupříkladu "Když nemůžeš v noci spát", tam ti budu vděčnější, díky :)
Terminuscorner
30. 11. 2009Terminuscorner
30. 11. 2009
A hlavně kdo si do ní nechá mlátit:) A ještě k tomu hlavou :) Ono to někdy stačí i rukou, že? :)
A hlavně kdo si do ní nechá mlátit:) A ještě k tomu hlavou :) Ono to někdy stačí i rukou, že? :)
nevím,neznám
28. 05. 2009
Zatracenej démon démon chlast
nenechte se holky
nenechte se zmást :))
I pouhé slovo zahřeje
a pohladí duši...
teda ženský vy jste se rozjeli beze mě jóóó, okamžitě mi dejte napít nebo to tu smažu :))))
na Měsíčka kašlem... škyt...ráno vyjde sluníčko, možná teda... a bude zas dobře (někdy je bezva, když je ten parchant v nově...člověk ho nevnímá a je mu fajn... škyt)
Bigu, ta praktická arkp netuší... co zahřeje duši ( a nakonec i tělo ) :o)))))))))))
to nejsem, ale když zkusím jíst
hady hlady
tak možná se z něj stanu :))
jo ty jsi hladový jogín, ale ten by se
svým pocitem v žaludku nezabýval... takže můžeš být ještě třeba hadí muž :o))))
já jím pořád... vedro nevedro... dokonce ani angína mě nezastaví, no já ji vlastně nikdy neměla :o))))) A láska, ta s tím nemá vůbec nic společného :o)))))))))))