Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTO KDYŽ MÁ NĚKDO JEDNOU V NOCI DEPRESI.
05. 06. 2009
2
27
1944
Autor
PiXEL
Někdy mám jen pocit ten, že se strácím.....snad je to jen sen.....který se opakuje každým dnem. A pravě když vidím jak přede mnou bledne zem.....už ať nastane ten den.....kdy nikomu nebude smutno jen. A všichni budou pravdě věřit jen, když v boji za lásku a pravdu nepadnou jako suchá koruna stromu.....když se všechny děti vrátí z boje domů. Tak neměj strach život není krach, bojuj sám za sebe. Buď svůj, buď svá, taková je láska k životu má. Věř sobě či čemu chceš, ale nebuď jak kamenná věž. Co trčí a rozpadá se, inu zdá se že tu říkám kázání, ale není, leč poslouchej život kolem sebe, žiješ jen jednou, tak nežij v ústraní.....
27 názorů
chci_slyšet_tvoje_ticho
02. 01. 2010
Aspoň se snažíš vyjádřit dobrou, správnou myšlenku. příště se to povede lépe.
Miroslawek
14. 06. 2009
nie, počkám až sa autor dostane z depky a v prípade ďalšieho podobného kúsku, bude určite favorit...
Vidím to jako burcující apel na všechny, kdo nikdy nezahulili a neměli následnou depresi z vystřízlivění, převedenou do novátorské formy bez řazení po verších a s užitím takřka absolutních rýmů. Nechápu sýčkování některých kritiků zde, že je to zbytečné - naopak, je to velmi varující. Věřím, že tento text uchopí nějaký raper a dá mu ještě údernější podobu za doprovodu hudby. (Četla jsem i další autorovo dílo Šašek a mám dojem, že toto je velmi zdařilý druhý díl seriálu, jehož byl Šašek prologem.) Bez ohledu na vyjádření některých škarohlídů to vidím na zasloužené P.
Pišta_Hufnágl
07. 06. 2009
Pišto, nepřeháněj! Věřím v tohoto človíčka... Počkáme, až se vyspí a uvidíme, co bude dál ( s tou klávesnicí teda...)
aleš-novák
07. 06. 2009
Zdravím....Je to tak, ale i přes své mládí mám strasti a vnitřní bolesti, co zavřeli mě do pasti jmenujcí se DEPRESE....Není to recese ani žert, kdo tu bolest nikdy nezažil, ať toto dílko neřeší a nechá ho bejt. :) :)
p.s.
Rozebrali jste mě dokonale....díky....
Pišta_Hufnágl
06. 06. 2009
Reinka s Paganom to zhodnotili výborne. Ja s ohľadom na vek a hlbokú depresiu autora počkám na prípadný ďalší pokus a aj keď tá kamenná věž je výborná,zdržím sa tipu.
jejdavilda
06. 06. 2009
Autor přes své mládí trpí patrně silnou depresí, která mu nedá spát a vrhá ho do marného boje za lásku, což vzhledem k jeho věku není nenormální. Sen, den, zem a zejména jen se nádherně doplňují během první části díla. V druhé polovině dojde k nenadálému obratu... nastupuje optimismus spojený zároveň s káravým prstem vztyčeným nad sebou samým... Autor si nedokáže odpustit povzbuzení formou vlídného nakopnutí a doporučení, jak šťastně žít... moc pěkné ...P