Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení soutěže "Slovo má" - měsíc květen
Autor
slovoma
Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíc květen:
1. místo - Vaud
2. místo – Santi€
3. místo - Narvah
4. místo tentokrát nebylo po dohodě porotců uděleno.
Všechny úvodníky budou zveřejněny na úvodní stránce vždy týden (+/- nějaké drobné prodlevy způsobené nepermanentní přítomností na Písmáku.)
POZOR!
Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport, věnuje vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč a to až do konce roku 2009.
Vítězům gratuluji a všem ostatním autorům tentokrát obzvlášť děkuji za své příspěvky, protože bez nich by tahle soutěž byla o ničem. A bohužel musím konstatovat, že to asi brzo tak dopadne neb mi byl za měsíc červen poslán doposud pouze jeden příspěvek.
Jestli to takhle půjde dál a nebudu se moci spolehnout na Vás – autory na Písmáku – že Vám záleží na tom, jak vypadá jeho úvodní stránka a tudíž rádi využijete možnosti se o ni sami postarat, budu se muset spolehnout opět na vlastní výběr autorů, které o úvodníky laskavě požádám. Jsem ale optimista, takže si stále říkám, že nejlépe se dílka spisují těsně před uzávěrkou - což je 20. června :-)
Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za měsíc červen přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení.