Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRADOST
23. 06. 2009
8
20
3353
Autor
macecha
něžná, bílá
nevěsta špalírem kráčí
k oltáři vedena
otcem svým
v ústrety milému
oči jí září
radost v úsměvu
v každém hnutí těla
jakoby říkala
"jen tobě drahý
touha má patří
ruku v ruce
vstříc půjdeme všemu
dobrému i zlému
každý náš den
bude nádherný
naplněn štěstím a našimi sny
až k zbláznění!"
20 názorů
pro radost jsem s kamarádem
zapad jednou do šenku,
vytratil se s dýmky smradem,
neměl ani na sklenku
koupil jsem si veterána
taky jen tak pro radost,
ukradl ho jednou z rána
jakýs zahraniční host
pro radost jsem chtěl mít koně,
v paneláku těžká věc
tak alespoň na balkoně
pěstuji si koniklec
ako sa to hovorí?
jez so polosyta, pi do polopita :)
aaale kuš
človek nevie, kedy má dosť .)
Petrusha - mimochodom, o tom kulinárstve máš pravdu.A dobré prasa, ozaj všetko spasie.Mala som možnosť poznať to osobne. Mávali sme ich aj desať, zabijačku si robím sama. Bravčové uprednostňujem. A už dosť o jedle, musím sa trocha omezovať :-)
tak ona tá rekacie o prasiatku tu - pod tvojím dielkom - bola vyvolaná MArvinom, ktorý hovorí : co by furt "spasovala" ta láska, od čeho? :)
(tak mi to pripomenulo príslovie - dobré prase, všechno spase, s mojou včerajšou náladou to nemalo nič spoločné, nemôžem za to, že mi všetko niečo hovorí :) a že sa mi svadobné veselie trochu spája i s obžerstvom - kolega tu chodí trúbiť furt ne kdejaké svadby a koniec koncov debaty potom o tom sú vždy len kulinárskym okienkom :)
holt skúsenosti nezaženieš :)
Pedtrusha - to nebolo myslené zle! Ja len, že i v Tvojej poviedke píšeš o prasiatku. To ma zarazilo.
Vobec nesúdim, to nemám v povahe a jednoduché a módne slová mi nič nevravia.
Prepáš, ak najdeš chyby, slovensky sa učím.Tiež Ti prajem pekný deň.
maceško, a môžem ja za aktuálnu asociáciu?
Ale budiž ti odpustené, keďže ma nepoznáš a nevieš, že moje asociácie sa okolo prasiatok skutočne zásadne netočia ... i keĎ ja viem, súdenie podľa pár slov je jednoduché a módne.
Nie je čas strácať čas poznávaním.
Pekný deň :)
Santinko - jsem ráda, že se líbí. Tak si Tě totiž představuji :-)
VT Marvine - láska Tě spasí ode všeho zlého...
Petrusha - prečo myslíš len na prasiatka? Sú aj iné veci ....