A kdo má tušit, žes rok proháněl ropuchy v afrických kalužích??? :o)))
Po ročním pobytu v Africe vím o těchto deštích své.Lilo, a za ubytovnou pod velkým prknem se schovávaly obrovské ropuchy.S bráchou jsme se rozeběhli hop na to prkno.Krásně to vždycky čvachtlo.Bylo mi 2a půl roku.
JŠ-půl hlavy,kudy by pak do mě tekl rum.Kytara ano-došlo ti to??
Kiwagamo, a to si představ takový monzunový lijáky v tropech - leje jak kdyby provazy natahal v kuse přes dva měsíce, to by ti to teprve lezlo na budku!!! :o))
Tak to se Ti J.V. povedlo. Tohle je "o něčem". Já mám rád takovou trošku "angažovanou" poezii. Co nemám rád, jsou ty "atmosferický rádobyumělecký zplodiny".
A místo lana, pořiď jiné závaží,
vždyď i láhev rumu, hezky kosti zpřeráží.
Občas pomoct může velkorážná kulka,
ale bacha, často z makovice zbývá jenom půlka.
Vůbec nejlepší, zdá se, je kytary zvuk,
když do ruky ji vezmeš, přestaneš civět jak "puk".
J.Š.
29.6.2009
raja: no jo Lohnert, můj kamarád...
mám od něj pár knížek
Jinak ten koment je přenádherný, dík budu tlumočit!
pěkný, navíc mi to připomělo sbírku ZAHRADY, Romana*L, blahé paměti:)
Mě ten déšť asi zabije...Děkuji Noni
Ty závěsy a verše Jaruščiny byly tehdy pro mě moc důležité...neznal jsem Písmáka.Ale chybí, chybí mi !!
A Andulka ať navléká, dělá to z nás jiného člověka.
:o) (Úsměv)
Měj se krásně
navlékej a skládej své básně.
Korálek k verši,veršík ke korálku.
Za každý závěs máš v nebi čárku.
A všichni dobří, i ti nesmělí,
sejdou se jednou se svými anděly.
Tenhle úsměv byl pro ni.
Je mi po ní vážně smutno...a chčije a chčije
korálky mám ráda a v tvojí básničce dostaly úplně novej rozměr :) hezký...
Moc milé *
Musím to říct Jarouškovi on má také zahradu a pěstuje tam s Andulkou blbosti, tak ať radši navléká korálky! :))
To je krásnýýýý!!! Já chci taky takovej závěs... by se mi moc hodil. Kruciš, nebo začnu z trucu navlíkat taky, jen nevím, jak to dopadne, když jsem to nikdy nedělala :o)) *t
Já bych chtěl taky...i Jaruščiny zahrady.Ale ona se tu a tam ztrácí....