to jakože by se tu měl furt probírat ten Potůček?
jasně, ale kategorie se vztahuje na dílo, nikoli na diskusi...o tom byla řeč...
to je mi fuk kaj to je, ale ten obsah, ten obsah
Medlov je v kategorii Srazy, akce...
octopus má pravdu, vemte si píklad z diskuze Medlov 2009. Tam je to chytré, konsruktivní-prostě vymakané
pokud diskuse je lepsi nez dilo samotne, tak urcite :-)
tak už sem asi chytla taky, ten meggiin vir...
octope, jako mohla bych...ale nebudu:)))
Vajde, to není diskuze ale absurdistán:)
octope, jako mohla bych...ale nebudu:)))
Vajde, to není diskuze ale absurdistán:)
ja myslim, ze diskuse pod dilkem je diskuse, protoze je to diskuse
ale dilko samotne diskuse neni
v tom ma rajda pravdu
a misto panenky dostanou cerny kindervejce, ktery nesmi rozbalit ...
A nebo už jsou tak naučení, že pro jistotu nerozbalujou ani dárky k Vánocům.
ukazou Ti polorozhalenou tchyni a Ty se rozhodnes, jestli pujdes do rizika, ze tohle budes mit jednou taky doma
ale zas pak muzes kamaradum u vodni dymky licit, jakou mas doma krasavici a nektere miry si upravit
takhle zijou v bludu, ze tam je hodne moc krasnejch holek (ale vzal si je soused)
nekdy matkou jindy namatkou
Stejně by mě zajímalo, jak si takový arabský jinoch vybírá kandidátku na manželku.
Že by namátkou?
ono to na prvni pohled vypada, ze u zen je tam trpena zahalka...
(za rozhalku nastavaji predcasne Velikonoce)
Naopak, já bych bez obav šířil.
Ty podobnosti jsou do očí bijící!
Obaid Humaid Abid Muhairi se narodil kočovníkům na vesnici pod stanem.
Dežo Lakatoš taky.
Ženský choděj v houfech a zahalené, takže to vypadá jako sjezd Batmanů.
Romové nemlich to samé.
A ten neodolatelný ruch, hlahol a zápach!
Země zaslíbená!
muzes si hrat na pisku, ale nesmis lopatickou hrabat moc hluboko, jinak si zaspinis tricko od ropy
koneckonců by to mohl být projekt i pro celou Podubajskou nížinu :o)
rozhodně v Dubaji nemají problém typu "co děti, mají si kde hrát"...tam je všude jedno velké pískoviště...
ja myslim, ze Dubaj je vybrana dobre - nektere pisne se ani nemusi moc upravovat - treba
Dubaj Dubaj Dubaj, cary neDubaj
ale nemeli bychom sirit poplasnou zpravu
to si pak jeden prestehuje cimbal a co s tim pak mezi vembloudama
Zemí zaslíbenou by pro ně mohly být i již zmíněné Spojené Arabské Emiráty, konkrétně Dubaj.
Tam je teplo, a ti opálenější nepracují.
Pravda, specialisté na loupeže kol by se museli rekvalifikovat.
Ja bych jim doporucil Scheyschely nebo Bahamy - treba nam privezou pak hromadne i nase zapomenuty kluky
Asi si budeme muset vybrat zase nějakou jinou hezkou zemi.
Kanada najednou obrací a prohlašuje že Česko není ostrov perzekuce. Obnovit víza ale chce.
Tak kde to ještě naši trvale opálení spoluobčané nezkoušeli?
Ja myslim, ze brzy budeme krome piva a spoluobcanu a spoluobcanek exportovat do Kanady i slepice a jednou... jednou mozna poznaji kanadsti soudruzi, jak se slape na Liberte.
Marvine, nechceš kolo? a máš rád slepičí vývar?
Poslat je do Dubaje výměnou za ropu?
Jak jsem psal Kvetonovi
09.07.2009 09:35:25 Vaud
Myslim, ze bezvizovy styk s Kanadou ma i sve pozitivni stranky - treba po jeho zavedeni na Hulinsku prudce poklesly kradeze slepic a jizdnich kol. Tato oblast se dostala ve sledovanych parametrech na rovinu napriklad s Dubaji, kde ale nikdo na kole nejezdi a slepic je pomalu.
Takze otazka zni - co s vedci a nadbytkem slepic a jizdnich kol?
Pochopil jsi mou sžíravou ironii, Aleši! :-)
no, Květoni, ono by to mohlo být i naopak: slušné a pracovité budeme financovat a vědci utečou do Kanady...
a teď co je lepší...
Já s tím souhlasím.
Beztak se už nic nového vyzkoumat nedá a všechno už bylo vynalezeno a objeveno.
My budeme financovat nějaké neproduktivní a bezperspektivní vědce a přitom nám slušní a pracovití spoluobčané prchají do Kanady!
VT mimochodem - podivej se, kde zacal diskutovat prvni v teto diskusi
(a zaslal jsem rovnez hodnotne prispevky na obranu stupidu)
Správně, Aleši, jsi laik - kdybys byl ten, co o tom rozhoduje, taky by ti pak byla milejší spíš nějaká ta "malá domů" do vlastní kapsičky... :o))))
já si myslím, že věda by měla být víc propojená s výrobní sférou, firmy by mohly být nějak daňově motivované k podpoře výzkumu.
Ale jsem laik...
když se dostavíš v hospodě k běžící debatě, taky se ptáš, o čem je řeč?
o čem chceš :o) jako ostatních dvěstě komentářů ...
je to dole v diskusích :o)
raja: tak jsem ti chtěl udělat radost a sundal to z hlavní stránky...tvoje CHSSP ovšem zpátky nepřišlo :-(
Marve!!!! Dvě! Ty zvíře neblahýýýý!!! :o))))
VT Marvin - Márve, Márve - ty jsi fakt nenapravitelnej!!! Už zase dva příspěvečky a v každém po jedné pidivětě... pomoooooc!!!!
Teda chvíli sem člověk nekoukne, a už tu je zase had příspěvků dlouhej jako tejden. A to mi čtení toho prvního hada trvalo tak dlouho, až mě systém odhlásil pro neaktivitu. Jsem chtěla o prázdninách vyrazit na oční nechat si přeměřit svých pět dioptrií z důvodu, že se mi zdá, že už jich je málo. Asi to odložím, protože tady si ty oči zkazím ještě víc a pak to vezmu z jedné vody na čisto.
Pročež pravím vám: neserte seniorku SL nějakými jednovětnými výkřiky a scucněte to najednou do hutnějšího příspěvku. Nebudu pak muset po hodině nepřítomnosti na Písmáku hledat jako urvaná, odkud je to nové... Děkuji co nejsrdečněji! :o)
to jo, tačínám zvažovat založení klubu 40 ( možná 35)let a více s mottem-Neveř nikomu pod 40. Bylo by nás tak 10-15, admini a krici asi vůbec ( vlastně papouch, ale toho bychom uplatili) a měli bychom klid pro tvorbu pokleslé poezie
tak já si chvíli čet kritiky armina a pokorně se vracím k tv, i z Večerníčku si odnesu víc
Zase haraší!
To bude mimosoudní vyrovnání probíhat posmrtně?
zdá se, že to bude díl definitivně poslední. Ale jak to tak sleduju, bude to trhák! Zpěvy, tance, dojetí, plaáč nad rakví nebohého Harryho...
...a koukám, není to Harry Potter a le Michael Jackson!
To těžko, kdoví kde je mu konec:))
Co porád, náhodou tady děláme čest názvu ligy a je vidět že jsme lidi na správném místě. Jeden stupid vedle druhýho:)
ty bláho, zrovna v TV dělaj reklamu na nový díl Harryho a vy tu ztrácíte čas
hele jako byla, ale za střízliva sem to poslala kaťákovi a ten říkal, že kdyby se jako ten fejeton předělal vestředu a nakonec, tak je to docela dobrý:)))
Květ: vítězný autor samozřejmě avizo dostal :o)
diskuse mě taky trochu zaskočila...
mě avizuje furt někdo, znamená to, že jsem postižený?
Pagáči, nechceš mi snad maznačit že tričko nebude?:(
Uááááá!
Taková výživná, historicky významná diskuze, a já jak na sviňu nemám zrovna čas.
Ale zdá se, že Stupid liga se stává lehce věhlasnou.
Kupodivu, se nějak neprojevují ti "postižení" autoři. Poslal jim někdo avizlo?
a co se tu vůbec řeší? to bude skoro novodobá neopísmácká diskuse.. :-)
předpokládám konkurenční boj..
(bez avíz)
raja:
v rámci výročí, když už jsi vzpomněla:
BRUM BRUM, O ČEM SE ZDÁ MEDVĚDŮM, HALELUJA HUHLY HÁJ, JE TO RUM, RUM, JENOM RUM!!!!
(za asi parafrázi původní hymny omluva, ale jsem stupid a nepamatuju si vešekré obmněny - chválabohu, že tady mi za to nikdo levity číst nebude, tady se stupidita a fakt, že nic není konečné, nejenže toleruje, ale i vítá!)
teta, no kdyř to zrekapituluji tak když se přidáš, 2 budou cvrnkat a dva se pose....
marvine-pozdě, raja už v tom je
Krakonoše na vás, troubové.
Ten jedinej by vás asi srovnal.
A Vauda už nebudu číst, bo se z toho poseru.
Byla jsem se podívat na ten Vaudův odkaz - ty smsky mě málem zabily, to je esence nevkusu, vypadá to, jako by autor měl mozkových buněk míň, než zubů v hubě a nebo byl nějakým nešťastným řízením osudu zbaven mužských pohlavních orgánů. Kristovanoho, tohle by si zasloužilo snad rovnou pyjedestal... uááááá
08.07.2009 16:43:23 Vaud
tato diskuse vyzaduje jiste vysvetlivky, aby si v ni mohli pocist i nezasveceni
sulin = prumerne pisici autor
sulinek = podprumerne pisici autor, ktery vsak
vzbuzuje jiste sympatie
novacek = chudacek = viz sulinek
seru na to = dekuji za predchozi konstruktivni
diskusi
chod s tym do pice = bohuzel s tebou v tomto
aspektu nesouhlasim
debile = kamarade, hej, poslys
bambularny = odborna diskuse
sunde brele, bude mlata = nemravny navrh rajy v
brnenske hantecctine
jitřní šíře = kvalitni (extraligova) literatura
establišmenťák = priznivce Stupid ligy
stupid = clen Stupid ligy
jánabráchismus = zakladni ideologie Stupid ligy
mchecht = pochvalne citoslovce znojemskych
telocvikaru
tajtrlik = extramuralni spisovatel dosud ze skromnosti predpokladajici, ze jeho dilka nestaci na clenstvi v SL
Tý Vaude, já si málem cvrnkla:DDDD
to by ělo, ještě zapisuje do svých dílek všechna sprostá slova, které kdy pocytil? měl bys mu udělat nějaký slovník, moc to opajuje
dobře tedy. Ale jen na spaní!
a co se zaměřit na poloměrné autory?
raja - Proc? Vykukuje Ti z nich podprumerne pisici autor?
to si jako v hospě objednávají půlodpad?
ja jen, ze litter je anglicky odpad
proč na liter|? nestačí na pol deci?
mohli by tam jít i nezúčastnění a majitel to tu může zavřit
je to 1.,2.,3.,..liga?
jaka jsou pravidla na postup do extra-ligy?
bude se vyhlasovat Champions league ?
/vitezove Pismaku,Totemu,Literu..?/
a dalsi a dalsi otazky ????
- jo hrat ligu "holenkove" to uz musis neco umet!!!:-))
...takze jakypak kecy o nadprumernosti,prumernosti ci dokonce podprumernosti !!!
kvalitni soutez,zada kvalitni mancafty, hrace, trenery-kritiky,asistnty-adminy,....a prej ze podprumernost -fuj!
to nevim, ale vim, cim krmi Rosenbergovou...
pak je otazka, jestli je Pismak mala literatura bez ambici? (kdyz na to rezignujou takovi peckari jako jsi Ty)
já nevim, ty se ptáš jako by to byl můj kámo.
vaud-jsem nikdy netvrdil, že mám na velkou literaturu. To nor furt chtěl slyšet ode mě jestli mám ambice a když jsem řekl, že ne, tak zuřil co tady pohledávám
co není špatné? Ta šíře? Třeba není a jen mu nerozumím. Jak potom A tzo pozná, že členové SL píší podprůměrně?
treba jak se v dalsi basni vyhnul lacinemu versi Congo - bongo, ale sel do komplikovanejsi konstrukce...
mi se líbí jeho tvorba - jenom mi nekuř do očí - to je normálně pecka pajšlu!
asi bychom mu meli vsichni dat tip
paradoxne mu tak zvednou ctennost stupidove
(kdo vi, jestli si toho bude vazit?)
hmm, popravdě neni vůbec špatný.
jejdo - prave ses priznal, ze na tu velkou literaturu zkratka nemas :-)
Pagan: asi projíždějící kolo?
ale skvélé dílko, v životě mě nenapadlo, že klauni chodí spát do víček od limonád, jsem konsternován :-)))
to je stezejni dilko od A_tzo
Autor - od soumračné délky
abych nebyl nařčen ze zneužívání osobních údajů...
Jitřní šíře:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=197275
narvah bo je třetí, ovšem kdybych si ten jeho úvodník přečetl než jsem se sem přihlásil, tak bych měl moře volného času
ta jitřní šíře je od koho, smím-li se. (dělej!)
jestli oni nemaj mezi sebou nějaký tajnosti, třeba se radí, kdo vyhraje SL, kdo KOULI, kdo Slovo má a tak případně se příhlásili do rajininy soutěže-chyť si svého slimáka
tato diskuse vyzaduje jiste vysvetlivky, aby si v ni mohli pocist i nezasveceni
sulin = prumerne pisici autor
sulinek = podprumerne pisici autor, ktery vsak
vzbuzuje jiste sympatie
novacek = chudacek = viz sulinek
seru na to = dekuji za predchozi konstruktivni
diskusi
chod s tym do pice = bohuzel s tebou v tomto
aspektu nesouhlasim
debile = kamarade, hej, poslys
bambularny = odborna diskuse
sunde brele, bude mlata = nemravny navrh rajy v
brnenske hantecctine
jitřní šíře = kvalitni (extraligova) literatura
establišmenťák = priznivce Stupid ligy
stupid = clen Stupid ligy
jánabráchismus = zakladni ideologie Stupid ligy
mchecht = pochvalne citoslovce znojemskych
telocvikaru
tajtrlik = extramuralni spisovatel dosud ze skromnosti predpokladajici, ze jeho dilka nestaci na clenstvi v SL
já jedu na chatu až za týden...:o)
o tom nepochybuji. hele papouch s tetou zas na chatu, proč když tam 1x za měsíc vlezu, tak tam nikdo nic nepíše
to je rusky...nu, da...:o) asi se mu to líbilo
ale musím se pochlubit, mi včera kritk Zbora napsal velmi svižné hodnocení dílka . Napsal-Nuda
co se ptáš mě? Se optej jeho. Já šel rovnou do důchodu, zdá se mi to jako vězší jistota
a studováním se uživí...?
ale zase si vem takového Vauda, poznal, že se psaním neuživí tak šel studovat,
Kveton - a jeste kokotas!
Hergot. Teď se profláklo že koktám!
A navíc jsem patrně jediným člověkem, který při psaní šišlá a ráčkuje.
ono zeptat se stylem - Jste tu vsichni debilove? je trochu jiny, nez mi jiny typ dotazu
(ale tohle trochu prekrucuju, protoze se mi nechce hledat zacatek diskuse)
establišmenťák...to je tady kdo?
Hergot. Teď se profláklo že koktám!
A navíc jsem patrně jediným člověkem, který při psaní šišlá a ráčkuje.
kristovo péro, dobrý už, tohle už je natahovaná guma od tepláků, to už fakt rozmělňuješ úplně na mělivo
zeptat se znamená dle vauda tvrdit a domnívat se
stačí být trochu v jiné linii s establišmenťákama a už jsi tajtrlík
áno, áno, áno
já byl na tom stejně jako Květon, akorát , že u mě celé minuty byla návštěvnost nulová
Když jsem uveřejnil svá první díla, byla návštěvnost celé měsíce nulová a kritiky veškeré žádné.
Co já bych dal za Norského - mchecht, nebo Pištovo - zkus to znovu a přidej invenci. Byl bych vděčný i za Papouchovo - to je starý, nebo Bíšovo - :o).
Všechno je lepší, než nezájem.
Květon, stačí říct, se u příslušných zmíním a oni ti to tam začnou psát
...a pak se stejně nic nestane :o)
Když jsem uveřejnil svá první díla, byla návštěvnost celé měsíce nulová a kritiky veškeré žádné.
Co já bych dal za Norského - mchecht, nebo Pištovo - zkus to znovu a přidej invenci. Byl bych vděčný i za Papouchovo - to je starý, nebo Bíšovo - :o).
Všechno je lepší, než nezájem.
navrhnu na vedení zastavit alešovi společně s lakrovem činnost, je to prý velmi účinné. Akorát se o tom musí týden diskutovat, prý
ještě bych chtěl na obhajobu STUPID LIGY dodat, že některá díla se dokonce dočkají recitace v televizi...
a to mohu potvrdit, aleší ty blbče ( pardon, nor mě nakazil), dávej tipy, bo si budu muset žřídit další alter
aleš-dal jsi mi tip, to bys jinak nedostal nic, tipuji jen ty co tipují mě, na zbytek kašlu. Umělecky nerostu, tak co se budu zahazovat s jínýma
ales je gay,ale moc nedava
dneska jo, ale jinak moc nedávám...:o)
tys mi nedal tip? ýe bych se přehlíd? može dero smazat tip?
rajo, prej jsi šulínek!
serez ho!
to mi tehnto tyden psal i vindal
mozna by to mohlo byt stranicke/ligove osloveni :-)
já například skoro netipuju jejdavildu. abych ho nasral :o)...teda motivoval k výkonu.
a to jsem o něm dnes napsal akrostich :o)
a on mi ho otipoval .o)
(konec reklamy)
navíc by dotyční měli být rádi za laskavou kritiku. Kdyby je nor od začátku nazýval-ty blbče, armín -pomatenými kretény a pišta přidával to své -jéžišmarja- tak co ?
A-tzo: no, a tuhle bariéru STUPID LIGA prolamuje. Podívej se na čtenost vítězného díla, blíží se té tvojí...:o)
Mlčky předpokládám, že autor se podívá, kdo ho čte a oplatí návštěvu, poučí se ...
a tzo-a ty si myslíš, že my jsme tu nebyli nikdy noví?
kde je Toscana s naší vaší medvědí hymnou?
raja-raz za měsíc je to prý i zdravé
ále to je přeci úplně jiná sorta - ti, na něž se ukazuje (chudáci, většinou nováčci, bez přátel, bez tipů, bez avíz, šulínci a opruzáčci) a ti kteří ukazují (navzájem se tipující komunita)
a teď vážně, Marvine: nejsem.
klub má pouze how how, já se du rači koupat:)))
teta-pokud to bylo na mě, tak tě vyvedu z omylu. Život je přímka nebo úsečka. a tvé kvality jsou sinusoida, čili když jsi někde (tedy já) poprůměrný, v jiném oboru zase vysoko převyšuješ ostatní. takže díky za podprůměrnost na písmáku
čemu se divíš?:D to psal stupid:)))
Rabbe, konečně věcná diskuse.
dlouho jsem nad názvem přemýšlel, nakonec jsem zvolil termín "výroční", protože klub byl založen před měsícem, slaví tedy malé výročí :o)
Diano, odpovim Ti versem vyvoleneho
ja chci si s Tebou hrat, za rucku Te drzet, i kdyz venku bude prset, na Tebe se usmat, Tvoje srdce zahrat, darovat Ti kvetinku, septajic Ti vetinku... Vitej do klubu
ja si myslim, ze klub nema know how, ale how know
opravdu, omnlouvám se, Stupid liga.. "výroční" zpráva za "měsíc" červen? :-))
podprůměr začíná v bodě O. To znamená, že sečteš kvalitu dílek všech kritiků a jsi na něm
Pagane, nemusíš hned prozrazovat celé know-how klubu :o)
není někde vystavený etalon "průměrného písmáka", aby bylo jasné, vůči čemu se tu vlastně vymezujeme?
Hrdě se hlásím k podprůměru, člověk by něměl být geniální ve všem
však ty už jsi tam visela tak dlouho, že už tě žraly mouchy, tak jsem ti chtěl nějak pomoct...:o)
na tos měl myslet dřív než si odsununul moje CHSSP. Pojď se hádat.
Tos nemohl hodit do ostatních nezařaditelných? To né, prostě musíš viset na hlavní straně, žejo, žejo!?
děkuju, náčelníku, že ses mě zastal :o)
diskuse dlouhá, ale ničím zaujímavá - jeden proti deseti, to se vám to dišputýruje, holoto!
podle kategorie by to měla být událost...hádanka ne...ale nechci se hádat :o)
marvin: ježiš co zase řešíš? kdyby sis aspoň neprotiřečil, prej "jestli oni ti špatní autoři..." + "myslím, že...se nedá říct, že jsou úplně špatní"...no fuj
raja: jestli posíláš avi až teď,kdy jsi narážkou na orientaci způsobila ruměnec v tváři polovině diskutujících...:o)
tohle není hádánka! Kdo říká, že je tohle hádanka je stupid!
hele, že já neposlala márvovi avi?:)
Vaude, ty ničemo! Věřila jsem ti. Vyhledala jsem tebou doporučené "dílo nehynoucích kvalit" - a propadla beznadějně jeho kouzlu. takže ti v duchu tohto díla děkuji, ty "Moje sladka berusko a posilam Ti 3 kvetinky, 3 usmevy a 3 pusinky, jednu pro stesti, jednu pro hezky den a jednu z lasky". Tak a máš to!
Marvin:
nazývej věci pravými jmény :o)
PS: Jsem měl napsat. Nejsem člen SL. Jsem bývalý, hrdý člen SL.
dokonce zakládající člen a bývalý předseda:o)
teto - oni to poznali, tak se zdruzili do klubu a utahuji si i ze sebe
to je podle me sebereflexe (u nekterych nezaslouzena), ktera je odlisuje od tech, co pisou sracky a maji pocit, ze tvori veledila
ja poznam vynikajici dila (vetsinou ostatnich), ale pak je toho hodne, co nepoznam
ja jsem napsal dve veci, z nichz jedna zlidovela a je na seznamu spamu a druha prosumela bez povsimnuti / a myslim si, ze jsou stejne dobry...
díky za avi, vracím neporušené:)
joa, kdybych opravdu NIC neřekl, neslétli by se na mne ochránci podprůměrnosti z celýho širýho okolí
teto, od toho správného rozpoznávání tutaj na písmáku máme experty a jejich obludárium.
jitřní šíři? je mi to jedno
tahle zakázka by byla ovlivněná...ale jestli to někdo nominuje, udělám svou práci :o)
V podtatě ses vykecal a nic postatnýho neřekl. Jestli chceš zkritizovat svou jitřní záři od podrůměrných autorů stupid ligy,tak to řeknu hned. Děláme i na zakázku Alši?
no jasně, kdyby to skončilo u toho, neměl bych odpověď :) jenže hned naběhl Marvin s Vaudem a dál už to znáš
ja nevim, jestli je treba Kveton literarne/umelecky/a vyrobou vlastniho calvadosu podprumerny
a meli jsme tu takovou peknou diskusi o krasne SMS sbirce
jo, zrekapitujeme si to:
na tohle jsem ti odpověděl "tak začni" a už to jelo :o)
ale nechme toho...:o)
ok, "seru na to" je cesky ekvivalent "howgh"
(proto jsem ho zadal o laskave prominuti, ze se jeste vracim k diskusi jasnozrivym prispevkem)
s rajou bych navrhoval zapasy v bahne
napsal jsem toto:
"takže abych pochopil - v tomhle klubu se sdružují literární podprůměři, kteří ukazují prstem na ještě větší chudáky?
no jako dobrý, ale nebylo by záslužnější začít nejdřív u sebe?" JENOM JSEM SE PTAL!!! nic jsem netvrdil, nikoho jsem nenapadal a tak vůbec
Vaude, to už stačí :o)
už se v tom nevyznám ani já, A-tzo už řekl "seru na to" , takže už zbývá jen vyřídit raju...:o)
sorry, jeste jednou
jestli jsem to spravne pochopil, tak se slabsi autor muze pustit jen do silnejsich
proto napadas Alese Novaka?
počkej tak teď zas přeháníš - kde něco takovýho tvrdim, do pytla, nic takovýho netvrdim! a už vůbec nic nenaznačuju! ty zlobíš...
a tak to snad pozná kažej, že aleš píše splašky (a vůbec netvrdim že já ne)
..ach jo, to je fakt těžký, dyž si hned domejšíš, vymejšlíš a překrucuješ, seru na to
tak a teď si můžem dát s Alešem přes ústa:))
to jsem nemusel psát, to každý ví :o)
no vidíš, tohle jsi měl napsat hned, to je přesně ta odpověď na moji první rekaci...a mohli jsme si odpustit ty další bambulárny
ano, moje tvorba je hodnotnější :o)
Teto
A-tzo argumentuje, ze slaby autor si nemuze delat legraci z jeste slabsich autoru
cimz neprimo naznacuje, ze je sam autorem skvelym, bajecnym, senzacnim - tudiz on sam se muze pustit do alese-novaka, protoze jeho tvorba je hodnotnejsi.
Jak to ten clovek pozna?
Umelec A.Novak je stupid. Rozpoznal to a do sve kasty se hrde hlasi. Je tom trochu rozdil oproti umelcum, kteri si mysli, ze jsou kingove...
Jako sasek ma nekolik moznosti (mimo vlastni plevelne tvorby) - 1) pustit se do vazne kritiky umelecky hodnotnych del 2) pustit se do sobe rovnych (cimz by si museli nutne kritizovat vlastni prispevky pouze clenove klubu 3) nebo hledat jeste vetsi stupidy a snazit se je a) usmernit, b) integrovat nebo c) eliminovat.
jistěže sympatizuje, je to jejich naprosto jediná možnost jak zde zaujmout, ale o ty mi vůbec nejde.. píšou hovínka, píšou.. někdo na to upozorňuje, upozorňuje...
ale teď jde o to 1) kdo 2) jak a 3) že já vzhledem k tomu, že se to válí na hlavní straně, mám možnost napsat, že dílo které "to vyhrálo" není o nic horší než nejlepší kousky pana aleše-nováka, čímž celá tato "recese" prostě logicky nemůže dávat smysl
umělec novák se diskuse neúčastní :o)
ale aleš-novák se baví dobře.
to bylo na pana umělce nováka
kde sem tvrdil něco takovýho, člověče šťastná?
nebo by ses chtel stat predmetem kluboveho zajmu (nejsem clen, tak moho jen nesmele navrhovat)
autorstvi dila s nazvem "Jitřní šíře" po tom skoro vola
spis mi prijde, ze jsi na Pismaku pod jinym nickem a tento jsi reinkarnoval kvuli debate zde
A_tzo komentovat tedy muzes jen jestli jsi lepsi, nez autor kritizovaneho dila??
Jak to poznas? Podle prumeru tipu na dilo? V tom pripade bys asi nemel psat kritiky vubec, ne?
VT Marvin: tohle není kritický klub, tohle je sranda, prdel, recese, chacha prd prd cililink přece... a jak už jsem psal -vzhledem k členům klubu, kteří jak už psal jozef jsou téměř totožní s těmi, kteří tady zaplevelují hlavní stranu rampouškovinama- je to celé směšné, ovšem ve zcela opačném gardu
myslím to skutečně čistě - podívej - většina z toho co napíšeš je literární odpad, to nemůžeš vyvrátit, všichni si můžeme přečíst co píšeš
a v té samé rovině jsi to opět ty kdo ukazuje "hele podívej co napsal tenhle chudáček" to už pak není recese, anebo je ...ale taková, ve které ten směšný jsi nakonec ty
takže abych pochopil - v tomhle klubu se sdružují literární podprůměři, kteří ukazují prstem na ještě větší chudáky?
no jako dobrý, ale nebylo by záslužnější začít nejdřív u sebe?
raja: chceš si zkazit siestu návštěvou lékaře? :o)
Rupperte - skvely uryvek! Hned mi po obede zlepsil naladu!
Myslim, ze je nyni autor jiz zpatky v lecebne a po uprave medikace jiz podobne vidiny nema.
když si přečteš, co je psáno v téhle "výroční zprávě", tak na to přijdeš. Nevyhlašujeme žádné soutěže, jen se snažíme u děl, kam "renomovaní" kritici píší jen "myslíš to vážně?" nebo "otřesné!!!" , najít aspoň nepatrné zrnko, které se dá pozitivně ohodnotit. Třeba to autora posune dál, třeba ho nálepka STUPID LIGA tak vyděsí, že dílo smaže. Obojí má smysl :o)
Zbabělče, neskli a poď se bit!
(teto, rozdíl je zásádní, k nám se nikdo nehlasí:)
Ouryvek:
tri krat tri je devet, bily je muj medved, a srdicko taky, hadej procpak asi, zasnezil ho snih, je i v ocich mych, ten snizek mam uz vsude, no uz to tak bude, a nic jineho srdce (me) nechce, nebot je to laska (tva) prece ;)))
To bych označil za jeden z vrcholů Vaudem zmíněného díla. Dokonce jsem ani nepochopil, co myslí autor veršem "bily je muj medvěd"
Tak je to intelechtuálně náročný.
Pak jsem si vzpomněl, čemnu říká "medvídek" Krakonoš - ono je to taky v klidu asi tak velké, jako malé medvídě...ale že by se zrovna tento orgán zamilovanému autorovi odkrvil a zbělal????
Každopádně, jak říkám, intelechtuální náročnost ukrutná.
Jsi si jistě vědom, že tímto STOPID dílem, jsi vyšoup z hlavní stránky mé dítě, mé CHSSP! Sundé bréle! Bude mlata!!!
ales :-)
existuje skupina nekomplikovanych atraktivnich divek, ktere rym laska - paska, pripadne plast - slast nebo medvidek - miluji Te
zamota hlavu a rozmota koncetiny
myslim, ze uprimnocitovou poezii podeprenou jistou nalehavosti (spapam Ti ousko) lze dosahnout lepsich vysledku nez komplikovanym blankversem - a pocita se vysledek
podle toho, jake divky a jak se na mne tenkrat militantne vrhly na podporu autora, tak soudim, ze (u vsech pupiku!!) tohle musi (konecne) fungovat
Tím dopadem veršů máš na mysli, jestli po obdržení té kolekce SMSek dotyčné spadly šupiny z očí, odhodila zábrany i s šatstvem a vrhla se Tomu Penysovi do náruče?
on nejspis TomPerys zemrel pri kontrole svych vlastnich textu na komplikvanou slintavku
jinak bych velmi rad diskutoval s autorem
hrozne by me zajimal dopad versu - protoze, jak by rekl klasik, "tudy vede cesta"
Teda pánové, dělat si takhle veřejně z někoho srandu, to je ..."nečestné a nesportovní", jak by řekl klasik! :o)))
Ten TomPerys je bombastický.
To by rozbrečelo každýho.
Pokud ty SMSky opravdu posílal, tak by mě zajímalo, kde je ta slečna dnes hospitalizovaná.
Uz jsem zacal prohledavat a zatim bezvysledne :-(
mozna by se mohl v ramci souteze pridat kazdy clen klubu s vlastni recenzi
treba pasaze, kde autor "haja s medvidkem" nebo coby rytir ma "modry plast" umoznuji nahlednou do komplikovane osobnosti tohoto literata
schytal jsem tenkrat od jeho priznivkyn a priznivcu docela slusnej kartac, ze si dovoluji neco takoveho vubec rozebirat, kdyz jde o "uprimny cit"
Anoano, Mistře, jen to vyštrachejte a předložte davu. Škoda, že se nemiliskuji se žádnými občankami, které by některou z těch perel ocenily.....
Asi budu cyničkofilní :-)))
ja snad najdu znovu tu recenzi a nekde ji tajne vyvesim :-))
Vaude, to mi nedělej, takhle po ránu :o)
rozhodně je to pro členy klubu velká výzva, dík za tip :o)
rad bych doporucil velectenemu klubu k jeho pozornosti dilko, na ktere jsem jednou napsal literarni recenzi (a pak pod tlakem verejnosti ji zase smazal) - ale dilko je nehynoucich kvalit
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=160367