Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolicie, ta si žije
01. 08. 2009
5
27
3658
Autor
Něžný_debil
Začalo to jednou obyčejnou diskusí u oběda. Někdo se zmínil, že na koupalištích teď budou postávat policejní příslušníci a radit lidem, že hodinky, peněženky a podobné věci si mají schovávat do bezpečnostních schránek, protože jinde vám je můžou (no představte si to) ukrást! Někdo jiný se přidal, že údajně ČR vysílá pár policistů do Chorvatska, aby pomáhali turistům při problémech s parkováním atd... No už si to představuju, jak jediný policista v 30ti tisícovém městě hledá nějakého českého turistu, aby mu mohl doporučit parkoviště! Někdy člověku zůstává rozum stát - pozoruju to už když občas při cestě do školy vidím policejní "školku" kterak trénuje řízení provozu na křižovatce. Aspiranti na dopraváky využívají každé chvíle kdy se instruktor nedívá, aby si opřeli ruce v bok (no pravda - hned tak někdo tam nevydrží mávat tou těžkou tyčkou třeba i tři minuty) a působí veskrze komicky. Takže tato policejní průpravak lenosti začíná pravděpodobně už zde. Můj kamarád jednou dostal pokutu za to, že přecházel přechod na červenou - v pěší zóně! Žádné auto kilometr v dohledu, ale zato jej spatřil všudypřítomný policista a ihned napařil pokutičku. Kamarád se bránil že kdyby přecházel mimo přechod, bylo by to v pořádku a odpověď policisty byla vstku nečekaná: "Ano, kdybyste šel mimo přechod, bylo by to v pořádku, ale takhle jste přecházel na červenou, takže to bude 400 korun." Na toto přispívají občané své těžce vydělané peníze? Na placené dovolené v Chorvatsku, očumování holek v plavkách na koupalištích a demenci na přechodech? Děkuji, myslím že se jdu přihlásit k policii. A vy také?
27 názorů
Celý život sním o tom, že budu sedět v teplým autě, jíst koblihu a přitom pomáhat a chránit!!!!
Něžný_debil
10. 08. 2010
Máte tady pěknou debatu - od policistů k hořící peřině =) Jinak s policisty já vycházím dobře, posledně jsem jednoduše prohlásila, že už budu hodná holčička a bylo po problému =)
Něžný_debil
06. 08. 2009
jo jo, když jeden nemá na dosah písmáka, čte i klasiky, viď? A ještě si představ, že by sis na to svítil petrolejkou :-))
aleš-novák
06. 08. 2009Něžný_debil
05. 08. 2009
to chce čas... když mi bylo 14 a Jirásek byl v povinné četbě, nesnášela jsem jej, když mi bylo no, o dost víc, začala jsem jej shánět a sbírat...
Něžný_debil
05. 08. 2009Něžný_debil
05. 08. 2009
jsi nematuroval z češtiny?... K.H. Borovský to byl, kdy, to už si tedy nepamatuji, ale důvod měl podobný jako ty... Takže jsem měla stručně říct - nic nového pod sluncem...
Něžný_debil
05. 08. 2009Něžný_debil
02. 08. 2009
Můj názor je ten, že v každém povolání jsou jak lenoši, tak užiteční pracovníci. Léta jsem denně za volantem a tak mám s dopraváky dost zkušeností. Ti slušní a rozumní zatím převládají.
Něžný_debil
02. 08. 2009
řekneš, pod jakým nickem tu publikuješ, a větší část vstupního pohovoru máš úspěšně za sebou :-)