Velice pěkná. Sám jsem si při její četbě vzpomenul na svého vlastního dědečka.
Ano, je to vzpomínka, není to velká poezie, máš pravdu. Je ale vidět, že někoho i takové oslovují - třeba mají své vzpomínky na své dědečky, takže myslím, že zveřejnění téhle věcičky na Písmáku má svůj smysl. Ale znovu opakuji, Tvé hodnocení je naprosto objektivní a jako autor se s ním sám ztotožňuji.
Tak nějak nevím. Přijde mi to jako shrnutí vzpomínek na hromádku a zadupání je na papír jen proto, aby se aspoň ten zbytek nikam neztratil. Nerad bych Ti křivdil, proto radši tiše :-)
Každopádně - ten závěr je hodně shrnující, konstatující a nezajímavej - promiň.
sk8ergirl> I přesto dík za avi :-)
Mně se to líbí...takovýhle pocity znám...t + avi
Milá vzpomínka a moc hezky napsaná :)
t*
Lidinky *D*Ě*K*U*J*U*
MVR
Kafčí... jsem rád, že se to speciálně Tobě líbí... a určitě takové budu psát dál... ale blbůstky taky, nevadí? Víš, jsou zase tací, kterým se ode mě líbí speciálně blbůstky... A taky... já jsem člověk, co má jednu chvíli náladu na to, a jinou na ono, a obě se snaží vyjádřit tím, že něco naškrábe...
Hermítku, máš samozřejmě pravdu... kdybych teď jak na potvoru nebyl v časovém presu, něco s tím udělám, aspoň ty uvožofky...
Taky si o Tvého dědečka s dovolením jednu típnu... *
jestliže jsou básně v próze, tohle musí být próza v básni
ale čte se to moc hezky a je při tom tak pěkněnostalgicky
*
eh, to neni novotvar, nýbrž uťuk...
nelíbí se mi tam (zbytečné, protože nahraditelné) výrazy "řka" a "sporadicky", to mi nějak drhne
jinak ale opravdu moc líbí a když tyhle dvě věci zapomenu tak tip
*****
hezký ...!!
P.S.: výraz "řka" jsem tam nenašel ani po třech čteních a výrazy "čta" a "sporadicky" se mi tam právě líbily, protože jsou nahraditelné pouze nudnějšími slovy.... :-)))
☼
ježiš, já su vůl!! ne "řka", ale "čta"... :-)))))
sorrik Bacile a ostošestko, díky za upozornění... :-))))
"Čta" tam být asi nemuselo, připouštím (ale mazat zatím nebudu) ale na "sporadicky" trvám, protože je to autentická součást dědečkova slovníku, kterou jsem tehdy záhy přejal, takže jsem pak coby asi pětileté dítě šokoval celý tramvajový ostrůvek, když mi dědeček říkal: "Pojedeme čtrnáctkou" a já na to "Ale dědečku, ta přece jezdí sporadicky!" (byla to jedna z takových těch dětských hlášek, co pak ještě léta kolují po rodině).
Bacil: dobře, když je to tak, tak to beru... stejně bych tam ale možná s ohledu na čtenáře vysvětlil právě ten fakt, že slovo "sporadicky" dědeček často užíval a ty ho proto teď taky užíváš, - to jako čtenář nevím a z textu to nemám možnost poznat
je to nádherné!
Takové se mi od tebe moc líbí a sluší ti víc než blbůstky :)
***!
Bacil & Hermit: a já jsem to poznal !!!! he heč .... i bez konsextu,... teda asi jen proto, že můj dědeček také používal taková hezká slovíčka... nechci se tedy tady na Hermitka nejak povyšovat :o))))
(P.S.: možná by to stačilo hodit do uvozovek, pak by to třeba došlo více lidem,.... ikdyž Ti inteligentnější tomu rozumí, tak, jak to je :o))))))))))))))
Trvám na čta a sporadicky. Ozvláštňuje to text. Tvůj hezký vztak k dědečkovi je na básni to nejkrásnější a přímo z ní vyzařuje. Také jsem měla velmi ráda dědečka i babičku. Škoda, že jsem nečetla tvou báseň když ještě žili, víc bych si jich hleděla...snad.
Moc mi chybí.
TIP
Ahoj Baci,překvapuje mě, jak rozdílný dílka umíš psát. A vždycky se líbí a vždycky jsou něčím jiná. I když jsem od Tebe ( vlastně od nikoho ) už delší dobu bohužel nic nečetla, jsem ráda, že jsem stihla alespoň tohle. *
PS: Zrovna dneska jsem totiž na svou babičku nebyla zrovna příjemná, už mi lezlo na nervy, jak je přehnaně starostlivá atd... Asi bych se měla zamyslet :-(
*****************************************!
kafka to řekla :-))))) ******