Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semít hnědé oči
19. 08. 2009
16
27
2904
Autor
reinka
mít hnědé oči
také není špatné
když
teplým sametem mi vzdáváš
hold
tak mám se bránit pokušení
trvat na tom, kdo tu není
nebo už ne?
mám vyletět a zajíkat se
smíchem, láskou
nadějí
nebo čekat ubrečená
nad čím by už každá žena
mávla ploutví
rozladěna
proč zní mi v uších neustále
pro jedno kvítí
slunce…
27 názorů
blboun nejapný
26. 08. 2009
na pivo ani náhodou:o))))))))) ale už jsi někdy pohladil samet? Je heboučký a po dotyku mění barvy... a ten tmavěhnědý vypadá jak oči indiána, víš?
já mám sinice, proč by nemohl mít reinčin samet:)))
nebo už ne je správně;)
papoušku, tebe bych tu nečekala ani s oranžovýma očima :o))))))))
za to u Marvina jsem věděla hned, co se mu nebude líbit :o))))))))))
jinak vám všem děkuji za zastavení, ale tahle básnička za to fakt nestojí...
pěkně napsané, i já si myslím, že slunce svítí i pro jiné kvítí :-))) TIP
Děkuji za upřesnění, reinko. Jenom jestli máě šedomodré jako ocel nebo jako zajíc v pelíšku ...
Ježíšmarjá, jak jsem mohl nadělat v kritice tolik chyb - u slovesa být ve druhé osobě jsi a ne si ... proboha, vracím vysvědčení ze třetí třídy ...
jéééééé, to si fakt všichni myslíte, že mám hnědé oči? Mám modré :o)))))))))))))) Teda šedomodré, Mário...
Adamova Eva
19. 08. 2009
protože si citlivá duše, Reinko, a protože on "zase nebyl tak špatný" a protože tak trochu si rozchod způsobila i ty (vymýšlím si).
Dozvídáme se tedy, že máš hnědé oči.
Nesedí mi úplně verš "teplým sametem mi vzdáváš hold". Nejsem si jistý, jak to souvisí se sametem. Ale samet může mít i barvu sienny (nějakou dobu mi trvalo, než jsem našel ve wikipedii odpovídající stránku se všemi možnými názvy barev). Dlouhého psaní krátký závěr je 0,7 tipu.