Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak se chodí pro vodu
Výběr: kafka, Print, hermit
22. 09. 2001
15
0
2247
Autor
Ignu
Jak se chodí pro vodu
Nepršelo
a tak jsem šel pro vodu k rybníku
Byl zrovna podzim
Na břehu leželi kapři černí bahnem
Bylo slyšet vrzání šupin
a neslyšné lapání po dechu
Rukama jsem ty ryby převracel
Ruce které chtěly sbírat rosu
svlékaly bílá břicha ryb
Nemám oko ba ani krev rybáře
Musel jsem mlčky odejít
Já myslím, že ani nemusím...jenom moc nemám rád lidi, kteří ten svůj život moc žerou a nedokážou si udělat srandu ani ze sebe samých. Prostě se to svoje ego snažím nějak pozlobit....Každý má v sobě antipody, o tom není pochyb. Tak proč něco potlačovat, když to k lidem patří. A kdo říká, že ne, tak kecá a nebo to je bigotní katolík.....Doporučuju proto, že chci aby si to někdo přečetl, a to proto, že moc psát neumím a myslím si, že tohle je to lepší, co jsem schopen nějak splácat...zajímají mě reakce lidí.........
proťapaná_teniska
17. 06. 2003
Já ty tipy vole nesbírám jako ostatní. Klidně si ho ty pane Plnoduchý sežer.....
Jsem rád, že jsi mne svou reakcí nezklamal. Já vím, Jiříku, ty jsi příliš dobrý na nějaké tipy. Ty jsi příliš dobrý na nějakého podřadného Písmáka. Nikdo tě nechápe a všichni jsou proti tobě, viď a je tak jednoduché vynadat někomu do volů a čůráků pěkně v bezpečí svého pokojíčku u monitoru, kde ti nikdo nemůže dát přes tlamu.
Můžeš mi vysvětlit, proč tady teda oxiduješ a uveřejňuješ svá díla, když jsi takový borec?
Výborné. Opravdu moc dobře napsáno. Tip ale nedám. Hnusíš se mi kvůli svým bezduchým a vulgárním kritkám. Přeber si to jak chceš.