Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlack-out po česku aneb Nebére mágnet, béru já
26. 08. 2009
6
19
2698
Autor
MKbaby
Zhasla světla, stojí vlaky,
všichni klejí a já taky.
Vězí za tím - škoda slov -
zas cikáně mědilov...
19 názorů
budem mat znova Vianoce, huraaa...dikas:)
******************************************
Faaakt? Ty si uzasnyyyy:))
Jasne, ze zavaznu, ved aj tu zvazacku kravatu mam od inych, neviem si ustrazit svoje poklady.
Já ti nějakej pionýrskej šátek seženu, dostatečně cáklých kamarádů mám dost. Mám brát tvoji objednávku jako závaznou?
No vidis, aspon by si mal aspon kravatu, ked nie legitimaciu:)
mne bolo velmi luto, ked mi satka zmizla, vediet, kto mi ju cmajzol, tak...
Svůj pionýrský šátek? Nikdy! Fakt ho mám schovanej! Navíc svazákem jsem nikdy nebyl - na průmyslovce všem rozdali automaticky svazácké legitimace a na mne zapomněli :)
clovece, spomenula som si, i ja som bola pionierka,dokonca som mala pred par rokmi znova na krku pioniersku satku na vylete vo Viedni, aby ma kolegovia na dialku videli a nestratili:)
Niekto mi ju slohol ...Nevymenis za zvazacku kravatu? Dostala som nedavno darom:)
skor mi je smutno, ze musim stihat veceru a ine prozaicke zanre v domacnosti a na studium nemam dostatok casu:)
Ale slubujem, ze sa polepsim a pozriem si toho viac...
8hanka: Tys ty mé duševní výpotky vzala důkladně :) Ještě se ti nezatočila hlava?