Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoumrak
Výběr: Krytyk
27. 08. 2009
16
27
2354
Autor
Jules_Fernet
den zvolna těžkne světlem v pádu
a obzor zrudlý není sám
kdo vzpírá se vzdát přiznat zradu
dát průchod černým myšlenkám
27 názorů
Jules_Fernet
27. 08. 2009
jestli máš nějaké mindráky..tak si je nevypisuj na
mých stránkách..jestli se ti nelíbí, že píšu a jak píšu, tak je to tvůj problém....OK
Heh, tak jsem si asi stála na vedení... :D
Domyslela jsem si interpunkci a už rozumím...
A líbí, líbí, líbí se mi to... :)
Díky, Ferry ;)
ta báseň je celá, že nemůže být celejší. Kdo, ptáš se, Marvine?, vždyť autor říká, že obzor. Ještě jednou a pomalu.
Jedna by nevěřila, že po všech těch tisíciletích, kdy lidé komentují soumrak, lze tento jev ještě vyjádřit originálně...
t*
return-of-ca-2
27. 08. 2009
Já si právě nevzpomínám na nic, v čem by mě kdy obzor, les, slunce nebo jiný přírodní úkaz zradily.
Ve všem, na co si vzpomeneš, prosecký. Ale je-li to ještě člověk, ponechám na tvé libovůli
Nazdar, VT Marvine. Až uznám za vhodné, opět zažlutím.
Slovo metafora už jsem slyšel. Bylo to krátce po Berlínské krizi. Ale jaký význam se přenáší. Rozumím tomu, že zradit může obzor, že to nemusí být jen člověk. Ale v čem zradil?
Nevím, o jakou zradu se jedná? Že by nás zradil den tím, že skončí? Trochu mi chybí pointa.
Marvin:
Když já jsem taková toooo... až moc hodná :D Líbil se mi ten nápad se "světlem v pádu".
Jj, uzavřené to není, tak třeba nám autor ještě prozradí, co tím chtěl jako básník říct...
return-of-ca-2
27. 08. 2009
Marvin:
Jo jo...
To je ono - kdo vzpírá se vzdát, přiznat zradu - sem by to chtělo dodat něco jako "tomu není pomoci" :D
Já bych k tomu přidala ještě nějaký závěr. Takhle to vypadá jaksi nedokončeně...
Ale hned ten první řádek - "den zvolna těžkne světlem v pádu" je dost dobrý!
Za něj tip...*