Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePredám ...
24. 09. 2001
5
0
2811
Autor
NoHead
Predám Ti srdce,
za daždové perličky,
na Tvojich vlasoch.
A teraz sa dostavame k skoro filozofickej debate: ( este stale som skeptik). Nedavala by som do kopy terminy laska a obchod. Skor laska a vymenny (reciprocny) obchod .....
Nina: bol by to dobry obchod ... vtedy. Viera a nadej su dve veci co ma drzia pri zivote ... co by som bol bez nich? Aj ty urcite v kutiku duse veris a dufas ... alebo nie?
Myslíš, že je to dobrý obchod? Ja som skôr skeptik...... Ale aj tak je príjemné vedieť, že občas nájdu aj romantici.
Myslíš, že je to dobrý obchod? Ja som skôr skeptik...... Ale aj tak je príjemné vedieť, že občas nájdu aj romantici.
nepredavaj srdce, nepredavaj........
mozno darovat... alebo milion veci...
hezky
za dazdove prelicky vo vlasoch, je to podla mna dobry byznis ... aj ked ... zaujemca kupnu zmluvu nepodpisal :o)))
objavené celkom náhodou - pri zostavovaní Klubu okrúhlych čísel (33333) - a tip a zaradenie aj do Klubu slovenských písmakov...
Haiku to je ozaj neumyselne ... som si az teraz vsimol, ze som sa trafil do poctu slabik.
Inak mas pravdu, je to vlastne sakra smutna basen ... ona totiz "nekupila". Ale ako vravim, pride co ma prist.
Haiku? Už aj ty? :o)
Jasné, ale nepredávaj, mám pocit, že srdce nekúpi nik. Potom by to bola vlastne sakra smutná báseň...
Ešte!!! Tak dobre sa čítaš a tak málo ťa tu je, ech!
kúpim.
Milý " inzerátik", hodí sa do rozčítaných stránok nežnej poézie zamilovaných duší.