Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽiju
25. 09. 2001
5
0
1654
Autor
Aaria
Létám v oblacích.
Přebývám na Zemi.
Žiju v pekle.
chikvadrat
23. 05. 2004pozorovatel
23. 05. 2004
Páni! Takhle to "pospojovat" mě nikdy nenapadlo...!
A přitom jsme na tom všichni stejně:
Všichni, co přebýváme na té to planetě Zemi...“létáme“ sice v oblacích, avšak ten skutečný život se (díky "snažení" menšiny z nás...) podobá spíše peklu...ba peklem přímo je...!
Ano, je to velmi výstižné...žádné literární „PEKLO“ se totiž nemůže rovnat hrůzám plynových komor nacistických koncentračních táborů …hořícím kamenům při (kobercovém) nočním srovnávání Drážďan se zemí…stínům chodců vypálených příšerným žárem na zdech Hirošimy…jednonohým dětem z nášlapných min…zoufalcům skákajícím z oken dvou hořících budov Světového obchodního centra…a dalších a dalších obrazů…které jsou…a které ještě (jistě) budou, neboť ŽIVOT jde stále dál…
Bože můj…ta „blbůstka“ má jen pouhých devět slov…a přitom obsahuje stotisícitetou historii lidstva na této planetě…osud ČLOVĚKA…!
Kdyby se mě někdo zeptal, jaký největší TIP jsem tu kdy dal…tak je to (bez jakéhokoli zaváhání) právě tento…a (hluboké) poděkování ještě k tomu…!
Fladdermus_z_Alvherionu
12. 02. 2004
.... a kdo tedy jsi .... když to tak píšeš ... nikdo takový přec nikdy ani vc bájích nebyl .... možná .... JEN DÚŠE TO DOKÁŽE .. :-)
Jako nápad je to zajímavá hříčka....ale fujky :o(( - připadá mi to moc smutný!!!
Do oblaků pro sny si létám
a pak se ráda vracím
trousit je mezi pozemšťany
:o))