Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHřích proti D. S.
Autor
hermit
Hřích proti D. S.
Je vůbec povoleno vkládat do linek záznamy předešlých stínů? Obejít se bez kontur a provádět náznaky?
Posvátné hlavy k tomu napsaly mnoho hladových slok. Problém je, že mám vždy ku pomoci krátkozrakost, či pochyby, zda umím číst.
Školní hřbet jsem si s krví strhl. Ve výmluvách jsem strávil hodně zvláštních let. Možná to bylo z toho celého dortu to nejlepší.
Ostatně možná se mýlím. Možná zítřek zpráchnivěl.
Někdy jsem tak daleko, jako vězeň od své okované postele. Svým strážcům líbám nohy, ale jen když jsou na dotek blízko.
Pak se otočím a házím po nich molitanové kameny.
Doufám, že mi někdo napíše dopis, zazvoní, nebo dostanu nějaký úkol. Budu se muset obléct a vyjít ven, najít si nějakou práci. Aspoň na půl hodiny.
Jestlipak se tím smrtelným splýváním zabývá i smůla na nahých jedlích?
Ten kolotoč otázek rdousí mé domýšlivé lidstvo.
Naštěstí se nadechujeme vždy před vstřikem naděje - divadlo nemá konec.
Nerad se nechávám vozit dívkami z reklamních agentur. Nezajímají se o mé básně a používají výrazy jako off-road, nebo tragéd.
░▒▓-_-▓▒░
«*»