Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepište do šuplíku, ani v Boskovicích!
22. 09. 2009
1
31
2907
Autor
Tajemná ctitelka
Vážení a milí!
Podařilo se mi resuscitovat tradici literárních čtení v Boskovicích, kterou před mnoha lety zahájila Naja Adamová. Dnes se opět po dvou letech odmlky tato tradice vrací, jen s drobnou změnou - namísto literární čajovny Hermanna Ungara se čtení budou konat v Galerii Otakara Kubína na Masarykově náměstí v Boskovicích.
Ostatní věci se nemění - čtení budou pořádána jednou za tři měsíce vždy v sobotu nebo neděli podvečer. Zúčastní se vždy právě jeden host. Pro podzimní setkání jsem si vysnila bohemistu, germanistu a váženého zámeckého průvodce Václava Velčovského, doufejme, že dorazí.
POZOR, ČERSTVÉ ZPRÁVY - DORAZÍ JAK AVIZOVANÝ HOST V.V., TAK ZDEJŠÍ HVĚZDA DOMIN.GO A JEHO KYTARA! :-)
Pokud máte kdokoliv zájem se čtení zúčastnit aktivně - hudební či slovní či jakoukoliv jinou produkcí, napište mi do zpráv, ať vím, s kým počítat a na koho se těšit. Vystoupení jednoho autora by se mělo pohybovat okolo deseti minut.
Vstupné na celou akci činí 3O korun českých (za nějaký čas si budeme číst za rovné jedno euro).
A teď ještě to nejdůležitější:
Čtení se uskuteční 11.října 2009 (neděle) v pět hodin odpoledne v prostorách Galerie Otakara Kubína (Masarykovo náměstí, pod radniční věží).
Náměty a připomínky směřujte na mě :-)
Těším se!!
31 názorů
Sal Paradise
10. 12. 2009Tajemná ctitelka
07. 10. 2009Tajemná ctitelka
01. 10. 2009Tajemná ctitelka
25. 09. 2009Armin Tamzarrian
25. 09. 2009Tajemná ctitelka
25. 09. 2009
nooo!! a je to tady. Když né jt, tak Albi. :-)))
(Kristý, já Ti to všechno vysvětlím osobně, až přijedu do Boskovic, ju? .-))
Tajemná ctitelka
25. 09. 2009Tajemná ctitelka
25. 09. 2009
ale ale... mýlíš se.. jt je přece ochoten dát 30 Káčé každému, kdo bude ochoten ho poslouchat...
Armin Tamzarrian
25. 09. 2009Tajemná ctitelka
25. 09. 2009Armin Tamzarrian
24. 09. 2009Armin Tamzarrian
24. 09. 2009
30czk mi prijde docela dost za tak malo legrace, zvlast, kdyz o hlavnim hostovi na netu neni nez, ze je na facebooku. usmev.