Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmutné zamyšlení horalky nad neschopným andělem Opavia
23. 09. 2009
16
45
3776
Autor
jejdavilda
Nebyla jsem ti dosti dobrá
nechtěls lovit mého bobra
jitřní skráně
však prý steh na
vnitřní straně
mého stehna
-
( čas už zhojil rány - pryč jsou doby panny )
45 názorů
jejdavilda
24. 09. 2009jejdavilda
23. 09. 2009
Nejez furt ty oplatky, Jejdíku, už ti z nich začíná strašit na cimbuří... :o))) to už je druhá na dané oplatkové téma. *t
pojem jitřní skráně by nám samozřejmě nejlépe vysvětlil autor sám.
Já se domnívám, že horalka byla zklamaná z přístupu Anděla, když viděl ony zmrzačená stehna, přešla jej chuť a dal to neomaleně své oběti znát. A v tom je ta tragédie horského příběhu.
pokrač.
Takže nebyla zneužívána nevlastním otcem, byl to statný horal z oblasti Krkonoš.
Ale jakýmsi zvrhlíkem v podobě Anděla z Opavie, který zneužíval odborářských výhod rekreace, pro své mrzké choutky sex. loudila.
Já už byl dnes jednou poslán do prdele, takže to risknu ještě jednou : i mně se zdá, že jejda uhnul z té své avantgardy někam jinam, jenom jsem si ještě nedefinoval kam. Jestli je to součást hledání - tak je to na hraně. Jestli to myslí vážně, tak je to pro všechny dost velká škoda. Ze začátku tady totiž jeho práce vyplňovaly proluku mezi žánry. Tohleto mi připomíná R*L, který taky začal Zahradami a končil někde, kam se mi za ním nechtělo.
Z díla čiší hluboké zklamání výše uvedené horalky, která si přes všechno, co v mládí a hlavně v dospívání musela vytrpét, obzvláště zranění v oblasti stehen (pokousali jí tam vlci)
Když nebude kokot, vyvázne se zdravou kůží, Belgie. Je to jenom na něm
Dneska anděl Opavie
nějak teskně tady vije?
Horalka jen pípne tence
- příliš velká konkurence... :-)
jejdavilda
23. 09. 2009jejdavilda
23. 09. 2009
Asi nejblbější, co jsem od tebe četl. Dej si mě zase raDŠI DO NEOBLÍBENÝCH